MiniMeAndMe+spire Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg vil trooo jeg er 6 mnd på vei, selv om det fortsatt noen dager igjen til midten av juni, da har jeg akkurat på dagen 3 mnd igjen til termin i sept... Skjønner dere tankegangen min...? Hvor langt sier dere at dere er på vei når dere er 25 uker? 5 mnd, eller 6 mnd? Det ble snakk om dette, og irriterte meg at jeg ikke kom fram til et svar på det...
Mor til en stor og en liten Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Du er jo 6 mnd og nesten 2 uker på vei, så jeg ville sagt 6 1/2 mnd
minnimommo Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 vi er omtrent likelangt, jeg har termin 18/9, og jeg sier snar 6 mnd, alle som ikke er gravide eller nettopp har vært tenker at et svangerskap er 9 mnd, så når jeg da sier snar 6 mnd tenker folk seg naturlig fram til at terminen er i september, blir unaturlig for meg å si 6 1/2 for da er det jo "bare" 2,5 igjen og det er jo ikke riktig... viss du skjønner...
emlyn Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er ca like langt som deg, jeg har termin 17. sept. Pleier å si at jeg er i sjette måned.
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er 26+2 sier også at jeg er ca. 6 mndr på vei.
Miss L å di Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Herreguuuuud, vi er snart 6 mnd på vei...!!!!!! Dette går fryktelig fort!!! :-D
SokkeLaila Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 ..javisst går det fort!! Iallefall for undertegnede som begynner å få mage NÅ! ..har liksom ikke vært 'skikkelig' gravid på en måte når ingen har kunnet se det! I dag har jeg fått høre 3 ganger; 'Jøss -er du gravid?!' ..og da har jeg svart at jeg er 6 måneder på vei.. (For å svare på HI's spørsmål; Har termin en gang mellom 14. og 22.. sept.)
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Er i 26. uke og regner fra termin og tilbake når jeg snakker med folk som ikke er inne i dette med uker! Så jeg er ca seks måneder på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå