Gå til innhold

Doffine og Vetlis og andre kjente rabbagaster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjena,sexy foxes!

Ser det skal soles meloner og pressa tyttebær på et brett her,he-he!

Bah,orker knapt sitte i sola! Hva står på ellers da? Er du sykemeldt nå,Vetlis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ayyyyyyy.... smask:-)))) her skal gresskara soles:-))) fikk bittelitt farge på de i går... men vakke helt i slaget i går, så jeg orket ikke å sitte mye ute... jeg passer ninni-bsts sin cavalier i dag, cleo, og hun og doffen koser seg masse sammen.. nå ligger de ved siden av hverandre å sover i sofaen:-)

Skrevet

Juhu Elli snuppa mi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tass, tass! Drar på hyttetur og soler meg naken i steden tror jeg.... Blir brått litt slitsomt å dra på shopping i varmen!

Er sykemeldt ja, skal på UL i dag!

Åssen er formen din da snuppa? Fortsatt like uggen?

Skrevet

Her er det for aller aller siste gang puppene går oppover, når magen blir borte mandag/tirsdag så ser jeg de mest trolig aldri igjen........... Eller de står vel når de er melkefylte da! Så dere med tyttebær, kom så kan vi dele :)

Er jo aldri overdeler på tilbud til mine gresskar..........

Skrevet

Deilige damene! Pass opp for fremmede menn i buskene med kikkert,da!

Så hærlig for Doffen å få lekekompis idag da,tenk så de koser seg! Ta bilde for oss da! :-)

Shopping i varmen er dødfødt,vøtt,så hyttetur i nettoen hørtes smart ut! Ny UL? spennende! Er du langt på vei nå da,Vetlis-snupp?

Formen er ikke på topp,men bedre enn starten av uka da! vurderer å dusje,for jeg stinker(og det skal myyyye til!) Er visst lenge siden skrotten så vann! *skjemmes*

Skrevet

77 mod. jeg tar gjerne i mot litt pupper her takk :-)

Elli bærta! Menn med kikkert i buskene i min alder er jo bare en bonus !!!!!!!!!!!!

Ja skal på UL i dag, uke 8+4...Grøss og gru! Føler vel at det går bra nå, er jo så kvalm atte... men noen ganger innbiller jeg meg at den kvalmen er bare psykisk! Altt err psykisk tass, tass!

Hmmmm.... stinker ja, så med andre ord ikke rett tid å spørre hvordan det står til med sex livet? hehe!

Vi har foresten fått sex nekt av legen JIPPI!!!!!!!!!!!! 13 mnd prøving gjorde virkelig noe med lysten min BAH!!!!

Skrevet

Du kan få 3/4 deler av meg,ser ut som Pamela her:-( Desverre vokser ikke ræva,den kunne godt hatt mer tut!

Da så,da kan jeg sende over de slaskete verkstedgutta på nabotomta her over til deg,ha-ha! (jeg kryper ut verandadøra og setter meg ubemerka i stolen,godt gjemt av rekkverket!)

skitt,er du 8+4 allerede? Tida flyger! Var på UL til samme tid,da så vi hjertet dunke som bare det!

Sex-liv??? Que? Har ikke gjort no siden jeg ble gravid. Turte ikek de flrste 2 ukene,og så kom kvalmen og magevondten.... Risikerer å eneten spy eller drite på han i en sånn situasjon,så det har vi ikke engang snakka om på noen måneder! Sexnekt er gud gave til kvinnen,via legen! Fri i hele 9 mnd! Hurra!

Skrevet

Vetlis: mye du vil ha:) Kommer i posten.

Å enig det med menn i buskene, hihihi. Kanskje ikke akkurat no da........må si at mannfolk er nå kun potensielle som støttehjelp,jeg har lett for å kantre, hehe. Kan ikke tenke meg at den mannen i buska uansett hadde orket å gjøre noe som helst når han så hva han dro med seg i buska. Han hadde mest sannsynlig sprunget jævlig fort!

Skrevet

Damene er sprøøøø:-))) love it... tihii... Assa.. jeg har masse estra til overs når det gjelder pupper... Bare komme å ta... jeg deler så gjerne. Vil gjerne komme ned i en vanlig d cup eller c cup jeg... så det er bar å komme... Jeg lurer på om det blir noe sex her i helga... med to hunder:-)) tihi.. vi skal ha cleo hele helgen:-)) Å de er sååååå søte assa.. tatt masse bilder allerede.. jeg får ikke sol på balkongen før etter klokka 13, så da skal jeg også ha lunch besøk av kjæreste trultemora:-)) Da skal vi nyte grillribbe og sitte ute å kose oss... :-)))

Skrevet

He he eh.... etter nøye vurdering og rådføring med Doffine! Så velger jeg å avstå, å heller være stolt av de ikke eksisterende brystene mine!

Dette fører jo med seg mange fordeler... KAn blandt annet snike meg inn på herre toaletter uten at noen vil reagere!

Men jo enig med deg mannfolk er ikke brukenes til stort annet enn støtte og hjelp i hverdagen nå om dagen!

Skrevet

Nei det høres så slitsomt ut med pupper alikevel... jeg dropper det jeg!

Men takk som byr alle sammen !

Å fy faen Elli! Er det noe jeg e rlei av så er det møkkete mekaniker mannfolk!!!!!!!!!! De har jeg gått å tråkket i et par år nå!

Ja tiden går fort :-) Du må krysse alt du har for meg etterpå !!!!!!!!!

Oyeah! I like my docktor alot!

Skrevet

vetlis... vær stolt av den ene a-cupen du har:-))) så skal jeg være stolt av den e cupen jeg har:-)) hehehehe...

elli... sats på å komme litt senere på konserten på søndag, da slipper du å høre på mye tull og tøys først.. Og heller nyte han kjæreste ozzy. Jeg klarte å gå på konsert med nyoperert ankel.. takk og lov for at det var eroz ramasotti:-)) ikke noe oppvarming og rolig musikk...

Jeg lurer på om jeg skla tørre å sole stussen i dag assa... rumpa.. er lit redd for at naboene i andre blokka har kikkert...

Skrevet

Dumme pupper,altså! Ønsker meg noen str. mindre jeg også,en normal C hadde vært supert! Aner ikke hva jeg har nå,men de står fortsatt ut ihvertfall,om ikke annet.... Blir vel andre boller etter amming er jeg redd!

Vil også ha søte hunder som leker på terassen her:-( Min er fortsatt hjemme i nord,men kanskje like bra for han,siden det er så varmt!

Skal si du har besøksrush hjemme hos deg om dagene,doffine! Begynner nesten å tro at du er populær eller noe! Det kan da aldri stemme,vel?

Skrevet

Ja jeg er det :-D VELDIG STOLT!

ja ja, du får kose deg i sola med rumpa di! Nå skal jeg fyke på UL å se om det står til liv der inne!

Vi snakkes !

Skrevet

Skal du flekke ræv på balkongen? Desnudo?

Damn,skulle vært der med telelinsa!

Skrevet

tihiii.... jeg får ikke sol her enda, så jeg må nok vente et par timer til:-))) Er så moro å se disse to leke... er ikke så enkelt å gå tur da... det vakke helt enkelt.-))) men en lærer seg:-)) Kan hende vi skal finne et sted å bade i helge, å se om de vil ta seg en dukkert... Ellers så heller jeg vann over de i denne heten... Men doffen og cleo er jo kjærester.. de nusser hverandre og snuser på hverandre både her og der... hehehehe..

Jeg håper ikke nabone har kikkert assa, for fetteren min bor nemlig i blokka rett over her.. og kan se inn itl meg om han vil.... thi...

Skrevet

Du kan jo bare legge deg ut på fellesområde da,er sikkert sol der,ha-ha!

Ikke lett å lufte to stk samtidig,jeg vet. Har hatt to bikkjer noen år nå(den gamle døde nettopp),og det var litt av en jobb på tur!

Den gamle hunden var både senil og døv,og bare durte ivei hvor det måtte passe henne. Ut i veien,inn i hager,fortsatte bortover når vi svingte... Har jo ikke vett til å ha bånd på hundene mine,så! Han andre måtte stadig passes på mtp andre hunder,siden han er en slosskjempe og selverklært tøffing!(er jo 40 kg da,så litt barsk er han jo!) Pjuh!

Om fettern din ser på stumpen din får han skylde seg selv,det er bare creapy! Snik-kikke på den nakne kusina si,liksom...! Nasty!

Skrevet

Er glad jeg bare hadde to hunder som ikke veier mer enn 6 kilo hver jeg:-))) heheheh.. cleo er litt sjenert, så når hun skal tisse må hun gjemme seg litt.-)) men hun kan gå løs på felles plena her, hu stikker lissom ikke av.... Doffen ser en bil komme han , og løper som en gal etter... tihi.. dakar senile døve hunden, da.. ekke greit å ha to sykdommer.. men han har det kansje bedre nå...

Jeg håper ikke min kjære fetter ser meg naken, det er litt ekkelt å tenke på.. men jeg ser han sjelden ute på balkongen sin... han ekke så heldig som meg.. jeg har sol fra klokka 13 og helt til sola går ned.. han har kun sol et par timer på morran.. stakkar..

Skrevet

sendte deg mms av cleo og doffen:-))) hehehehe... doffen gnager på bein og cleo følger med:-)) hehehehe... Jeg vil ha sol på balkongen NÅ.... Eller skal jeg lage en liten kake til meg og trultemora?? hm....

Skrevet

Kjipt å miste sola så tidlig da,men høres på en måte deilig ut å slippe å varme opp hele kåken utover formiddagen og ettermiddagen. Da vi bodde i sentrum,i leilighet,hadde vi aircondition som gikk døgnet rundt på sommern! skråtak og skrå vindu uten gardiner og varme murvegger! Huff!

Har sol hele tida her i huset på bygda,og får knapt sove på natta! Ønsker meg i det minste litt vind snart! Og altvannsbasseng i hagen!(tåler ikke klor)

Nå fikk jeg verdens søteste mms av deg,snuppa! Så nydelige! Har ny mobil,så har ingen bilder av mine to rakkere jeg kan sende i retur...:-(

Skrevet

Da vi bodde på frogner så bodde vi i en bakerovn. det var sååååå varmt.. hadde leil mot bakgården og der stod solen på hele dagen.. var så varmt inne til tider at vi måtte ha takvifte, bordvifte og ha alle vinduer på vid gap... enda var det så og si30 grader inne....

Men her så har vi solen leeenge og hele dagen, enda er soverrommet helt avkjølt på kvelden, og stua er ikke så varm som jeg trodde den ville bli. En kan fint sitte her på kvedlden uten å svette:-)))9

Men skråtak og skråvinduer?? HOT......

Får du deg saltvanns bassen, så kommer jeg ofte:-)) tihi...

har ny mob selv, så jeg har ikke mange bildene selv enda..

Skrevet

Nytter liksom ikke å lage gjennom trekk her når det ikke blåser! Alltid skal man ha noe å klage over,altså!:-)

Soverommet vårt er det siste rommet som blir grilla på ettermiddagen,så det sitter ekstra godt i der:-( Barnerommet er heldigvis vendt andre vei,men er jo ingen som bor der nå da! Kanskje jeg kan flytte ned i kjellern istedet,der er det kjølig(og kjedelig....)

Gjett hva jeg fant i hagen her da!? Et morell- eller kirsebærtre(aldri sett noen av delene,så vet ikke forskjellen),og 5 solbærbusker! Hurra! Trodde det bare var vanlige busker,jeg! Må kjøpe netting så ikke fuglene tar dem,for har et helt fugleberg nederst i hagen her!

Mannen min skal kjøpe mc,så kanskje jeg kan få meg sånn terasse-basseng med saltvann da? Koster myyyye mindre enn mc,jo!

Skrevet

Er bra du har en god og avkjølt kjeller:-))) det hadde vi på flateby, barndomshjemmet mitt.. Det var reddningen flere hete sommerdager:-)

Jeg skal ha kaldt vann i bøtte ute etterpå... og sette føttene ned i mens jeg soler meg:-) hehehe... da blir detnok digg å kose seg ute:-))

ååå moreller:-)))) nam... moreller er store og saftige.. og ser ut som rumper:-)) ehhehehe.. uanett så ser det mega digg å ha frukttrær da:_))))) juhuuuuuu.... jeg holdt på å kjøpe epletre for balkong jeg... ha i krukke her:-)) og de kan til og med få frukt... men frode var skeptisk..

Han skal ha mc?? Da kan få et sånn basseng... ekke mer enn rett og rimelig:-))) hehehe...

Skrevet

Deilig med kjeller,mer der er det bare masse boder og masse esker med husets herre's rot oppi! (skulle nesten tro jeg ikke eide noe i det hele tatt,for alt mitt får plass i klesskapet,eier ikke ting! Okei,nå eier jeg jo hus o.l da,men hadde ikke mye med da vi flytta inn!)

smart med den bøtta da,kanskje jeg skulle gjøre det samme! Tenkte kjøpe sånn oppblåsbart barnebasseng å sitte i på verandaen,med hageslangen på konstant...

Æsj,kjøp et sånn tre til balkongen,Frode har ikke stemmerett! :-)

Blir mc her i huset,ja,så slipper han å sitte i laaaang kø på E18 hver forbaskade dag på vei til Skøyen. Lettere å suse i kollektivfeltet på sykkel! Pappan min tenkte å kjøpe meg en scooter jeg kunne kjøre til jobb på Høvik med,ha-ha. Oppe i nord skjønner de ikke at man ikke kan kjøre med slikt på E18! Har jo bare et felt hjemme,vøtt! Tanken var jo god da!

Får bli basseng til neste år,han har brukt opp budsjettet på sykkel nå,ha-ha! (og jeg blir så rik på 15 timers jobb i uka,som jeg dessuten er sykemeldt fra!)

Skrevet

Svarte plutselig ingen som vil ha pupper no asså!! Hva skal jeg med det jeg har da???? Jaja vi får bare slite med det vi har:) VI er så fine atte:)

Jeg har vært ute under en parasoll, men nå måtte jeg bare inn å slappe litt av.............Er så deilig vær, men er litt slitsomt alikevel.

Hehe syte syte, uansett vær og PUPPER:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...