bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 jeg har bare så dårlig matlyst. og nå i varmen ble det enda verre. er såvidt jeg får i meg mat. tror dere jeg kan prøve sånn milkshake som folk bruker som måltidserstatter? får ihvertfall i meg mer næring enn jeg gjør nå.
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 det tror jeg skal gå bra, med måltidserstatter. men prøv en som smaker litt godt da, så du i det minste får det i deg...
FruV Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 dra på apoteket,der får du kjøpt ernæringsdrikker...kommer ikke helt på hva de heter nå.. Har mange forskjellige smaker,har både milkshake og juice
Gullkorn Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Kjøp deg vannmelon så får du i deg hvertfall nok væske og tillogmed litt fruktkjøtt..... Er helt hekta på melon jg.. KJøpte en forrige dagen,kjempe stor en til 89 kroner.. Den er spist opp.... Men må masse på do da. Det står forresten på pakningene til sånne måltidserstatninger at de ikke er for gravide...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 så gravide skal ikke ta de? får ringe legen og høre om hun vet om noe jeg kan ta. kan ikke fortsette sånn som dette. har gått i snart 2 uker og nesten ikke spist.
Gullkorn Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Vi har en sånn pakke i skapet her og der sto det hvertfall at det ikke anbefales for gravide og små barn... Men ta kontakt med legen du for det finnes sikkert forskjellige typer,og noe må du jo ha i deg...
ano`num *17.03.10* Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Jeg tror også at de inneholder en del "stoffer" som gravide ikke skal/bør få i seg. Jeg gjekk med elendig matlyst i 14 uker. Det jeg spiste, kastet jeg ofte opp igjen. Snakket med både lege og jm om det. Var så redd for å få i meg for lite næringsstoffer etc. Men de sa at så lenge jeg ikke mistet mer en en viss prosent av vekten min, så var det ikke fare. De ville ikke ta blodprøver eller noe. Får du i deg for lite, er innleggelse og intravenøs mer aktuelt og bedre for dere begge. Der får du næring. Til slutt er det jo væske som er viktigst Melon er jo helt supert. Det smaker ikke så mye, konsistensen er lett og det gir mye væske. (Bare pass deg så du ikke må kaste det opp igjen, det var ikke noe særlig) Ellers er jo vann-is også glimrende. Er jo uttalige av den varianten så det kan jo være du finner noe som frister. Selv lever jeg på sandwich, eple-juice og is-biter på dagtid nå. Sitter på verandaen å slurper isbiter. Gleder meg til å få isbit maskin i kveld (";) Så blir det som regel et måltid som inneholder mer mat etter at solen har gått ned og det har blitt levelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå