Gå til innhold

Alle dere Mesoft-fans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere prøvd de små i str 5 x 5 cm til sminkefjerning og rensing av huden i stedetfor bomull pads?

Helt supert synes jeg, og du trenger mye mindre guffe på, så billigere blir det også :o)

En annen ting: Har du ikke funnet dne perfekte måten å oppbevare dine hjemmelagede våtservietter?

Disse fra IKEA er supre, billige og avlange så du kan legge en og en serviett oppi med litt overlapping. Da er det enkelt å få de opp uten å dra med fler i samme slengen.

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15567&catalogId=10103&storeId=16&productId=11078&langId=-14&categoryId=16260&chosenPartNumber=80098583

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke opp linken jeg, bare en ikea-feilmelding. Hva er navnet på produktet?

Skrevet

De heter Glis.

Skrevet

Fjerner du to mellomrom som kom med i linken fungere den.

Skrevet

Har aldri sett flere størrelser på Mesoft. Trodde det bare fantes en størrelse.

Skrevet

finnes i flere str.ja=) bare å spørre etter de om de ikke har de fremme

Skrevet

Hva er det egentlig? Har skjønt at mange bruker dem istedet for våtservietter, men hva er de laga av?

Skrevet

Jepp de er supre....

Jeg lager litt nytt vann når jeg skal vaske jeg, men for de med mindre barn er sikkert tipset om boxene veldig lurt.

Jeg bruker de også til sminkefjerning. Med et par dråper babyolje på så fungerer det bedre enn noe produkt jeg har kjøpt i alle fall.... :o)

Skrevet

Jeg er fan!

Bruker de på 10x20 på barne isteden for våtservietter. Helt supre!

Jeg har dem i en natusan-boks - sen slik som er meningen at det skal være våtservietter i!

Skrevet

men har dere bare på de litt vann da, å legger de i boksen? eller bruker dere såpe også?

hmmm, gankse bra tips, noe jeg skal teste når nestemann kommer i august =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...