NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 når jeg pusser opp. De er perfekte til å ta bort maling med, så slipper jeg whitesprite:) Derfor kommer disse serviettene aldri i nærheten av mine smås hud. Fungerer også flott til å ta bort når eldstejenta tegner på veggen eller sofaen. SHIT tenk dette selger de for å bruke på små barn.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 det er pga.av olja i dem da... men,er mye stoffer i det og ja...lillegutt blir skikkelig sår
Salsa Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Hva slags maling tar du bort? Gammel, eller ny som ikke har tørket enda? For det siste går bort hvis du blander litt olje og vann også (: Har prøvd...
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 At man aldri gå lei denne diskusjonen Så ikke bruk d på dine barn da, er da ikke værre enn d...
Blue Lady Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Noe så sunt og naturlig som olivenolje fjerner også oljebasert maling. ikke noe sensasjonelt med det egentlig )
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2007 Har testet andre våtservietter, særlig de som har blitt godkjente og får absolutt ikke samme resultat som malingfjerner så her er det mer enn olje det skal jeg love deg.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2007 Tørka inn maling og sprit tusj???? det går ikke vekk med olje og vann... Bare test, det tar bort alt...kan ikke sammenliknes
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Pampers sine tar ikke vekk tørka maling ... Ikke her i huset hvertfall.... Pampers sine har akkurat den samme ph'n som coop sine og ICA sine faktisk...
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Tar ikke vekk kulepenn på villmarkspanel heller Der må det sånn skrubb til...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Og olivenolje fjerner bedre oljebasert maling fra hender enn wsprite også - når vi er inne på gode tips:) Våtservietter har jo ofte et høyt oljeinnhold, og det kan jo vere litt derfor de fjerner maling:)
Gjest_1001 Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 Hmmm, de pampersene er ganske sterke ja. Har brukt en del våtservietter til sminkefjerning. Men huden i ansiktet mitt må være skikkelig tynn. For de svir så grådig. De sminkeserviettene svir mest da. Men jeg syntes det var rart at våtservietter for baby skulle svi så mye. Var de Simple våtservietter jeg prøvde sist på meg selv. De var helt jævlige. Anbefales IKKE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå