Gå til innhold

Hei mine venner. Nå vil jeg dele min reise med dere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt liv etter "bli gravid sidene"

Ja jeg hang der leeeeeenge og trodde vel aldri jeg skulle komme meg herifra, hehe. Men en av de første dagene i desember svatt jeg til inne på badet, da lyste det imot meg på den digitale testen... "GRAVID" hehe. Det tok 21 pp men så satt lillebror gitt;) Vi brukte jo 36 pp på storebror også så det varr vært mye slit,venting og tårer for disse to gutta.. men jeg er evig takknemmelig.

Nå er jeg 32+3 og begynner virkelig å merke hvor slitsomt det kan være å gå gravid,men jeg priser meg lykkelig for at vi har fått det til selvfølgelig. Jeg husker jeg sa inne på bli gravid sidene at om jeg bare kunne få lov å bli gravid igjen så skulle jeg hilse kvalme og bekkenløsningen velkommen og ta imot dem med åpne armer... noen har tydligvis snappet opp det løftet og latt meg holde det.. for jeg sliter max med bekkenet desverre... men men man får bare se det positive i det og vite at det kommer en skjønn lillebror om ca 55 dager... oi 55 dager...det var ikke mye.. mmm:)

Klem fra lille store meg som er sliten av varmen men overlykkelig over gaven jeg haar fått i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...