Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noe bikini tips til oss med låvedør ræv og 2 konfirmasjons tukleknotter foran å eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ler så jeg griner her:-)) hehehe.... du får sagt det assa:-)))

Altså... kapphal... de har for store og små de:-)) Kjøp da underdelen på xlint serien, så tar du overdelen på den "vanlige" serien:-)))

Skrevet

Oki, tanks! Mulig jeg må på barneavdelingen for å kjøpe topp først for deretter å tasse ned i undertøys avd. for å kjøpe litt extentions :-D; for så og rusle på XLNT å kjøpe noe komfy underdeler...... Uff, hørtes ut som et dags prosjekt detta !

Skrevet

heheheheheh.... jeg ler så jeg griner her assa:-))) hehehehehehehe...

Du kan jo kjøpe en sånn trekant overdel da.. og satse på at du får en passende bukse på xlint:-))

Skrevet

Bare le du, men gråten tar meg :-( Ja det var lurt :-) De er skikkelig flatterende for små knotter! Da ser jeg ut som en bælfeit 12 åring hihihihi!!!

Skrevet

Jeg ler ikke av deg vennen, jeg ler bare med deg:-))) Du får virkelig sagt det assa... glis.... Men vær glad og lykkelig du ikke har fått stooore pupper .. for det ekke noe kosleig assa... tungt...

Skrevet

Nei vettu, de ha faktisk vokst litt i det siste! Så nå har jeg snart nok pupp til ei A-skål (merk. Ei a-skål ikke to) , å må si at den vokse prosessen er ikke særlig god! Så jeg tror jeg skal slutte å klage nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...