*Vetlis* Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Har du noe bikini tips til oss med låvedør ræv og 2 konfirmasjons tukleknotter foran å eller?
doffine Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Ler så jeg griner her:-)) hehehe.... du får sagt det assa:-))) Altså... kapphal... de har for store og små de:-)) Kjøp da underdelen på xlint serien, så tar du overdelen på den "vanlige" serien:-)))
*Vetlis* Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Oki, tanks! Mulig jeg må på barneavdelingen for å kjøpe topp først for deretter å tasse ned i undertøys avd. for å kjøpe litt extentions :-D; for så og rusle på XLNT å kjøpe noe komfy underdeler...... Uff, hørtes ut som et dags prosjekt detta !
doffine Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 heheheheheh.... jeg ler så jeg griner her assa:-))) hehehehehehehe... Du kan jo kjøpe en sånn trekant overdel da.. og satse på at du får en passende bukse på xlint:-))
*Vetlis* Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 Bare le du, men gråten tar meg :-( Ja det var lurt :-) De er skikkelig flatterende for små knotter! Da ser jeg ut som en bælfeit 12 åring hihihihi!!!
doffine Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Jeg ler ikke av deg vennen, jeg ler bare med deg:-))) Du får virkelig sagt det assa... glis.... Men vær glad og lykkelig du ikke har fått stooore pupper .. for det ekke noe kosleig assa... tungt...
*Vetlis* Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2007 Nei vettu, de ha faktisk vokst litt i det siste! Så nå har jeg snart nok pupp til ei A-skål (merk. Ei a-skål ikke to) , å må si at den vokse prosessen er ikke særlig god! Så jeg tror jeg skal slutte å klage nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå