Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsatt bare +1 på proteiner heldigvis, men blodtrykket var steget til 150/95 :-( Jaja, får håpe det bare er varmen som slår ut på blodtrykket da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde +4 på urin stix'en i dag, men blodtrykket var 115/75.. fare for sv.skapsforgiftning da, tro??

Skrevet

Nei, jeg tror BT må være over 140/90 først, men ring en jordmor og hør! +4 på proteiner er jo kjempemasse!

Skrevet

Men burde de ikke sjekka deg ordentlig nå da a? Hvis du 150/95...

Skrevet

Men var jo nettopp hos legen, og skulle jo tro hun hadde sperret opp øynene dersom det var noen fare? Ble litt forvirra da hun sa "det er sikkert bare forurensning"... Men hun sendte urinprøven til dyrking, og skal tilbake på kontroll neste torsdag.

Skrevet

Det var bra, Alva! Varmen gjør nok sitt, tenker jeg:)

Skrevet

Sikkert dumt spørsmål, men er du sikker på at det er proteiner og ikke Le... (ettellerannet) det var 4 + på?

Skrevet

Nei, ikke sikker på at det er proteiner. Det står H +4 i urin-rubrikken på helsekortet. Vet du hva den H'en står for??

Skrevet

Nei de gjør ikke no så lenge det bare er +1 på proteiner nå undertrykket er på under 100 i føge jordmor. Hadde jeg hatt +2 eller mer og samme BT hadde de nok tatt meg inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...