tihi Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Nå har jeg vært i 4 butikker og ingen har nan 2. De sier det er utsolgt fra produsenten...Noen som vet noe mer. Ev. om jeg kan bruke nan 1?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Trenger du å bruke NAN da? Det er jo andre merker som har mme... Var ute for det samme når jeg hadde flaske gutt for to år siden, men da byttet jeg bare merke..
Jente89 ♥ Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Vi bor i trondheim å her hadde vi også problemer med å finne noen som helst mme.. ente med at vi fant en butikk somm hadde nan1 så vi kjøpte den istede
Sjefsmegga Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Kan fint bruke NAN1 inntil de får inn igjen..
Nit@™ Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg opplever stadig at dem er tom for Hipp 2, bruker 1 i stede, og det går greit. Samenlignet de to og det er ikke store forskjellen på de to. Er ikke sikkert det er så stor forskjell på nan 1 og 2 heller? Du kan nok trygt bruke 1. Før var det jo bare en type!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Finnes ikke i området her heller! Butikkene sier at o produsentene kommer seg opp å gå igjen, har de det tidligst mandag kveld!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Hvor bor du hen da?? Jeg jobber på kiwi på saupstad i trondheim og der har vi mere nan2..
camilla^ Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Ikke første gang produsenten har vært tom for NAN2. Sist gang gikk det to mnd før vi fikk inn, før de ble trekt like etter. Pga en produksjonsfeil. Går greit å bruke NAN1, men det finnes mange andre produsenter en kan bruke også.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Snuppa mi vil ikke ha annet enn nan, så her ble det nan 1 idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå