Gå til innhold

ville dere valgt sykkelsete eller vogn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer an på bruken, og vi har begge deler. Det skal vere sikrere med vogn, og for lang kjøring er den helt super. Sete er praktisk for kortere turer, som til og fra bhg o.l. Så det kommer an på hva type kjøring det er snakk om..

Skrevet

Kommer til å bruke sete til småen nå til høsten, men blir vel å bruke vogn neste høst da det er 2 barn som skal i bhg.

Skrevet

Vi har kjøpt sete, tenkte å kjøpe vogn, men det ble for dyrt og vi kommer nok ikke til å bruke det sååå mye. Bare noen runder rundt i nabolaget, for å si det sånn, ikke sånne kjempelange turer, for egentlig hater jeg å sykle:(

Skrevet

Jeg grøsser hver gang jeg ser en sykkel med barnesete bakpå. Det er sikkert trygt, men likevel. Men det har kanskje noe med å gjøre at jeg ikke har sykla på hundre år:D Synes de vognene er stilige jeg:) Men som de sier over her, hvis du ikke kommer til å dra på lngre turer, så kan dere kanskje begynne med setet.

Skrevet

jeg tenkte jeg skulle begynne å sykle med jenta mi jeg også...hva er prisen for en sånn vogn? sånn ca?

Skrevet

Jeg stod mellom det samme valget for en stund tilbake siden.

Valget mitt endte opp på et sykkelsete med sovefunksjon. Pga at jeg ikke hadde råd til en god vogn.

Skal du kjøpe sykkelvogn m du for all del STYRE UNNA BILLIGMODELLENE!!!

Anbefaler deg å lese denne linken fra terrengsykkel.no der er det folk som virkelig har peiling!

http://terrengsykkel.no/forum/arena/showflat.php?Number=4167

Skrevet

Hva er tryggest? sete eller vogn?

Skrevet

Det kommer an på om du går for en billig sykkelvogn eller en dyr en.

Men vogn er generelt sett tryggest.

Men for at et sykkelsete ikke skal være trygt krever jo det at du faller. Hehe. Og om du sykler pent og pyntelig, på asfaltvei så skal det jo ganske mye til.

Jeg har ikke falt på sykkel på 10 år, bank i bordet!!!!

Skrevet

Jeg har begge deler - og syns absolutt det er lettest å sykle med vognen. Og minstemann digger det!!! Og kan ha med seg leker ol også er det plass til masse ting bak så jeg kan bruke den til stranda og i butikken. Setet bruker vi kun på korte turer - og da er jeg alltid litt redd for å falle:)

det er dyrt med vogn - men jag har hatt nin i 3 år og angrer ikke et sekund - masse masse brukt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...