Gå til innhold

sånne piller som utsetter mensen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har prøvd disse?

Er en liten kur med hormonpiller som man får resept på hos legen.

Det jeg lurte på er om man kan få kviseutbrudd av dem... Hvis man fpleier å få menskviser...

For disse er vel proppfulle med hormoner? er de ikke??

Problemet er at jeg vil utsette mensen når jeg skal gifte meg. men vil jo ikke ha kviseutbrudd på bryllupsdagen........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

p-piller kan brukes til å utsette mensen. jeg har aldri fått kviser av p-piller, tvert imot :)

har ikke kjennskap til noen andre tabletter som brukes, men hvis de gir kviser kan kanskje p-piller brukes som et alternativ?

Skrevet

De heter Primolut. Ikke prøvd dem selv, har tatt p-piller istedet. Det går an å utsette mensen med vanlige p-piller..

Skrevet

primolutt kan også bli brukt for å utsette mens, jeg har brukt de for å stoppe blødning og få en mer regelmessig mens... men ikke fått kviser av de.

Skrevet

De heter Primolut.

Jeg har prøvd dem 2 ganger. 1. gang fungerte de utmerket og mensen kom ca. 3 dager etter at kuren var ferdig, ikke noe tull. Fikk ikke kviser av dem nei.

2. gangen fungerte de ikke i det hele tatt. Fikk mensen likevel, men bare tull. Bare litt blødning en dag, masse dagen etter, 1 dag uten blødning, litt, masse etc. Tror jeg gikk med mer eller mindre mens i 14 dager. Har aldri prøvd det mer etter det. Fikk ikke kviser da heller.

Jeg tok dem mens jeg var i syden på treningsopphold og legen mente at varmen kunne ha gjort at det ble tull med dem.

Har hørt flere som har fått skikkelige humørsvingninger av dem og ikke følt seg "som seg selv", men det merket ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...