Gjest otilie79;) Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Ringte Omo direkte nå for å høre hva jeg kunne gjøre med løvetannflekkene på klærne til ungene. Hun hadde hørt ei der snakke om det, så hun skulle ringe meg tilbake når hun kom igjen slik at jeg fikk det beste rådet:o) Så fint:) Håper jeg får vekk de flekkene...Har 4 plagg på snora nå med flekker på:/
lenej :o) Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 ja, det var ikke værst! må bare fortelle om noe som skjedde nå for ei uke siden... jeg var på butikken, å sto å vurderte om å gi mini sånn middagsglass. har prøvd å gi han noen ganger, men han liker ikke, bare brekker seg.. så, prøvde å gi han sånn grønnsaker med kalv, å den elsker han! å den med kalkun. så det øser vi på. å sto på butikken, å så på hylla over barnemat. den var nøyaktig 1 meter bred, å inneholdt en sort 6 mnd glass, å det var en fruktpure.. ingen middag. spør da hvorfor det ikke er noe middag? nei, dem er sluttet å ta inn, for dem gikk bare ut på dato. å da sa eg, som vi nestle-brukere vet så godt, at dem er pliktig som en liten butikk å ta inn 3 forskjellige sorter. de utenom velger de selv. så. eg tok bilde emd mobilen av butikkhylla, å snd mail til nestle, å fortelte dette. å tror du ikek vi fikk en masse middagsglass i alle varianter i posten gratis, og dem hadde tatt kontakt med butikken å greier, å dem takka sååå mye for hjelpa..!! herlig!!! :):) mini like fortsatt ikke mer enn kalv, kalkun, og nå lam! så mammaen, som elsker den barnematen, hun får masse å kose seg med ::)
It's all about me Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jøss, er det virkelig et minstekrav for hva de skal ta inn? Er det tre sorter pr aldersgruppe eller totalt?
lenej :o) Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 de små er pliktet å ha inne 3 sorter i hver aldersgruppe, altså de små butikkene. de store markedene SKAL ha 6 elelr var det 8 forskjellige. om de skal føre de produktene, altså. det er minimumskravet. men.. den kravet er med dessert. på 3, så sku det være grønnskaler med lam, grønnsaker med kalkun (trur eg) å banan å pære med yoghurt som er de faste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå