mayaya Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Det er såå mye veps her, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i forhold til mini. Han har nett over vugge o vogn, men enn ellers liksom? Han kan jo knapt ligge på gulvet nå.. :-( Hva gjør dere??
Expat Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Lage vepsefelle! Man tager en tynn plastflaske, skjærer den i to, har no søt væske nedi, og setter tuten på hode nedi den andre, så tuten ikke stikker nedi væsken. Tape fast rundt. Da går de nedi og kommer seg ikke opp igjen. Vet ikke hva som er best væske da!
mayaya Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 det skal jeg jammen prøve! lage mange :-p Flere forslag?
Libido- Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Huff det hørtes ekkelt ut. Har du sjekket om det er vepsebol i nærheten? Se om du kan finne det og få det fjernet. Du kan ringe f.eks rentokil. Så får du kjøpt sengehimmel/myggnetting som du kan henge fra taket. Fint å ha over leketeppet på stuegulvet. Tror ellos eller sparkjøp har slik. Mulig kid også har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå