FruV Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 I går da jeg var å handlet fant jeg oreo kjeksene med hvit sjokolade og gjett om jeg ble glad =) De er bare såååååå gode,men dyre.. 12runde små kjeks til 36kr..
EnLitenPrins Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Har bare smakt den som er heldekt me sjokolade jeg Å den var ganske go...hehe..Dyre ja! Det er sikker og vist!! Men er sikkert noe med atte det faktisk er oreo's! er jo helamerikansk
FruV Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 når jeg har vært i utlandet så har jeg handlet med meg en del pakker hjem,hehe... De selger de som er helt vanlige og de med sjokolade på,men først i går jeg fant de hvite... Har smakt oreokake og oreoshake og det var nam nam... Grådig blir jeg oxo,ingen som får smake,hehe
EnLitenPrins Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 hmm..kansje jeg bør prøve de hvite da,vist jeg finner dem..Elsker hvit sjokolade..kjempe nammis oreokake å oreoshake ? I alle dager ? Det har jeg aldri hørt om hehehe.... heheehhehe,man blir ganske grådig viss du spiser på noe godt!=) Jeg er akkuratt på samme måten vist jeg kjøper meg bueno sjokolade..hehe
FruV Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 De bør prøves=) Oreoshaken prøvde jeg da jeg var i budapest... Er sikkert vanilje is,kjeks,melk og isbiter
EnLitenPrins Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 hmm...kansje jeg skal prøve å lage meg oreo shake selv da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå