Gå til innhold

dagmamma ta med seg barna til stranden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

med barn på 16 mnd.

Hadde dere villet det?De er 2 voksne på 2 barn de aktuelle dagene så sikkerheten er det ikke noe med...

Men det blir jo da midt på dagen,er vel ikke så sunt for dem å være i sola da?Hjemme kan de jo event bare gå inn...

Tanker om dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med riktig solbeskyttelse og sikkerhet så burde det ikke være noe i veien for det. De trenger kanskje ikke være der absolutt hele dagen for det kan blir litt slitsomt for de små, men tenk så gøy de har det da?

Drar ikke du med barna dine på stranda...

Er selv på vei til stranda med etteåringen min nå jeg...Hun elsker det, men vi blir ikke lenge og smører masse:)

Skrevet

Glemte å si at hun sover fra 12- 14 som regel og da er hun jo i skyggen...så kan mamma sitte å sole seg helt i fred;)hehe

Snart bare en uke til jeg begynner å jobbe nå

Skrevet

jepp,men han her sover fra 10-12 ca,så den tida på stranda blir fra ca 13 når sola er som sterkest...

Skrevet

jo,gjør det selv,men da etter den værste tida på dagen,eller før...men det passer dårlig med sovingen da...sover best hjemme han her vettu=)

Skrevet

Hvis du ikke liker at hun tar med sønnen/datteren din til stranda så er d jo bare og gi hun beskjed da...

Jeg jobber selv som dagmamma, og er avhengig av at jeg får beskjed hvis d er noe foreldrene ikke liker at jeg gjør. Hvis de ikke gjør d er d helt umulig for meg og forstå..... :)

Bare si d til hun,, hun bli jo sikkert ikke sur... Spørv om hun heller kan ta et plaskebasseng i hagen eller noe...

Skrevet

ja,skal selvfølgelig si det=) bare litt i tvil selv...

Skal sies at lillegutt har veldig følsom hud da..derfor er jeg forsiktig med sola midt på dagen...

Skrevet

Kjøp en uv-drakt og solhatt. Synes det er kjempe bra med dagmammaer som finner på litt me ungene!!! Nok av de som bare har de inne eller i hagen. Fatter ikke at dette kan være et problem!!

Skrevet

Solatt har han,men slik drakt har vi ikke råd til det derfor!!

Jo det er et problem,jeg vet hvor JÆVLIG det er å være solbrent.Blir det hele tiden.Aldri brun,men det problemet har vel ikke du.Og du flyter vel i penger så du kan kjøpe alt som er fancy,og best i alt.

Det anbefales jo å ikke være mye ute med barna mellom 1og 3,men vil heller ikke være prippen.

Selvfølgelig er det bra,kjempetakknemlig for å ha henne som dagmamma!Men må jo se ann ting litt og.

Skrevet

Da får du vel bare gi dagmamma beskjed om det!!! Heldigvis blir jeg brun og har nok penger :))))

Skrevet

Dette er ikke noe problem, slik jeg ser det, hvis dagmamman tar med parasoll, solhatt, lyse plagg som dekker til kroppen og höy faktor! Barn har jo godt av å väre ute, uansett vär, bare utstyret er tilpasset forholdene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...