lucky!! Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 når jeg må gå med støttestrømper hele tiden. Beina mine blir kjempehovne så fort jeg tar av strømpene så det er ikke no særlig å gå uten. Men nå er det så varmt at det bare frister å gå i kort skjørt så jeg ser igrunn ut som en klovn med stømpene og crocksa mine på!!!! Finner ikke langt skjørt som passer denne kroppen min, er i uke 37(BIM). Lurer litt på hva dere andre bruker av klær nå i varmen. Liker jo å føle meg ok selv om jeg er kjempegravid:-) Noen tips til meg???
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Nei, det er vel bare å bite tenna sammen å være clown i tre uker? Etter noen fortvilte aksjoner foran kleskapet har jeg vurdert å kjøpe blå-hvitt-stripete stoff og sy meg en Obelix-bukse! Ser jeg latterlig ut, kan jeg likegodt gjør det ordentlig! Sorry, men jeg har ingen gode tips egentlig. Kan bare prøve å trøste deg litt - hvis det hjelper at du ikke er alene om det. Nå har jeg ikke støttestrømper siden vannet har kommet ganske sent hos meg, men jeg går rundt med elefantbein og magemål er på 124 cm. Det ser ganske rart ut når en bare er 1,60 høy. I trange kjoler ser jeg ut som en pølse, i vide som en potetsekk. Men likevel holder jeg meg til at det er jeg som må trives, så jeg tar bare på meg det som er behagelig i varmen nå og snur ryggen til speilet.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 kanskje du finner et gammelt omslagsskjørt i klesskapet. det gjorde jeg :-)) og det passer sånn nonelunde.
Miss Elizabeth Bennet Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Hvis du har ork til å sy, har jeg et tips her: Kjøp et lett og luftig stoff som er langt nok til å rekke fra under armen din og ned til der du vil ha skjørtekanten. Det må også rekke rundt deg i en ganske rommelig vidde med god plass til magen og litt til, Sy sammen i en vid tube til kjole. Sy en kant øverst som du kan trekke en snor igjennom. Lag hull til snoren slik at den kan komme ut på fire steder, nemlig der hvor den skal over skuldrene dine, og slik at du kan stikke armene ut under snoren. Tilpass snoren slik at det ser pent ut og er behagelig. Husk at tøyet skal rynke seg ganske mye foran og bak, men være slett under armene dine. Vips! Enkel kjole. Og du kan velge farge og all ting. Håper dette var forståelig. Det skulle ikke ta mer enn en time å sy denne. Spør om det var helt umulig å skjønne hva jeg mente.
Forskeren Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Lurer bare på hvordan du i hele tatt får på deg støttestrømper? Hjelper mannen deg? Selv har jeg nesten ikke sjans til å få på vanlige sokker engang. Jeg stabber rundt barbeint i sandaler med elefantankler... Men hva med langt omslagsskjørt el. lignende?
gladbaby Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Hva med en luftig mamma-capribukse? Det er deilig! Jeg kjøpte en fra mama-licious som bare koster 200 kroner! Tror den passer til stooore mager, og!
bekks Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 de varme dagene nå har jeg byttet på et mammaskjørt og en gammel, stor adidasshorts. og noen store sigletter..... er ikke verdens vakreste syn nei. har ikke noe vann i kroppen, så jeg skal ikke klage:-) føler med dere som har det, det må være vondt. men husk - d er snart over og da sitter dere med verdens herligste baby... det er verdt alt vi går gjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå