snirkeline Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Syns det er noe skikkelig herk! I går gikk jeg og venta på det skulle starte,for da rekker jeg å bli ferdig før vi reiser til bulgaria på tirsdag. Men i dag.....da hater jeg det!!! Skal i 30-årsdag til ei veninne i kveld,og på byen etterpå.Gørr når en sitter der og er redd det skal gå igjennom osv.... Og imorra skal vi på overnatting i telt med noen venner.Huker deg liksom ikke bare ned bak en busk da...? Pyyyyyyton!
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 hvis du går på p piller kunne du ha utsatt det.. kan også få en pille eller noe på resept for å forsinke en måned. men er jo for seint nå da.. hehe haaaaaaaaaaaaaater mensen jeg å.
snirkeline Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Utsatte det ofte med p-piller før,var veldig kjekt:-) Men nå har mannen min "kuttet strengen",og jeg trenger ikke bruke de mer. Utsatte det med Primolut for et par mnd siden,på resept.Men det var bare en ti dagers kur,og man skal begynne tre dager før mensen.Så hvis jeg hadde gjort det nå,da hadde jeg fått det når vi er i Bulgaria:-(Og det skal jeg iallfall ikke!Æsj,æsj,æsj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå