Gå til innhold

hvilke kriterier setter dere når dere velger gumor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mine barn er ikke døpt men jeg er såå nyskjerrig da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valgte lillesøsteren min, rett og slett fordi vi trodde det var henne det ville være mest stas for :)

Skrevet

at det er en god venn som stiller opp for både oss og barnet, som er til å stole på, og som er et godt forbilde.

Skrevet

-Til å stole på

-Flink med barn

-Være i ett stabilt og godt forhold.(gudmor og gudfar skal for meg være sammen)

-Grei økonomi

-Ikke nærmeste familie.(mormor, farmor etc. for de har du jo kontakt med, får gaver av alikevell) Jeg valgte kusina mi og samboern hennes som gudforeldre.. Fordi Emil får noen å kalle gudmor! Hun er jo ikke ordntlig i slekt med han.. Kalles hvertfall ingenting.

Skrevet

jaja...

vi valgte til mini min storesøster å hennes kjære, dem er også faddere på jøran.

å lillebroren til min kjære, som er ett år yngre enn meg, som ikke har noen gudonger, å som elsker jonah over alt på jord, å besøker han annen hver dag, å virkelig er her for han. noe jeg synes betyr noe da..

så valgte vi ei som vi er tante og onkel for, på min kjære sin side av fam. ho er da 16, å veldig opptatt av jonah, så vi vet han har 4 faddere som virkelig vil stille opp for han!!

gaver, dem bryr vi oss fint lite om. vi har satt forbud til gudmora, på bare 16 år, å bruke de få pengene ho har på seg selv, å ikke gi noe annet enn julegave å bursdagsgave/hilsen. å det gjelder helt til hun blir 20 år, har vi sagt! etter det får hun gjøre som hun vil, men vi krever ikke gaver fra fadderne, det er mer det symbolske som betyr noe for oss da...

Skrevet

valgte lillesøsteren min. Fordi hun var veldig ivrig på babyen. Besøker oss masse og tar seg veldig godt av henne. Vi vet at hun er veldig flink med henne og til å stole på og så bor hun i nærheteten.

Det var kjempestas for henne!

Skrevet

vi valgte også storebroren til sambo. Han er veldig glad i barn og kjempeflink med dem. Han er også dem av søsknene som sambo har mest kontakt med. Og så er han alene så han setter veldig stor pris på å være gudfar.

Skrevet

Lillebroren til sambo bar junior til dåpen, min lillebror tok av lua - valgte dem for at vi ville ha noen i familien. Også har vi min kusine og hennes mann, hun er og min beste venninne - og elsker barn over alt på jord. Men dem kan desverre ikke få noen selv på den naturlige måten..

Pakker tenker vi ikke på, forlanger ingenting av dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...