Gå til innhold

Er ikke såå optatt av vekta men...DÆVEN!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veide gode 73 kg da jeg ble gravid...Har hatt normal gjevn vektøkning hele svangerskapet, men da jeg var hos legen i går hadde jeg gått opp SEKS kg på halvannen uke!!

Vannet bare sprenger i beina og jeg veier snart 100kg....sukk... Dette er ikke jeg vandt til og det er vaaaarmt!!!

Syyyyt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FØLER MED DEG!!! Og har det sånn selv. Veide også 72 - 73 kg før sv. skapet. Nå har jeg passert 90 kg og har termin i slutten av august. Mye vann i kroppen her også, ikke bare i beina, men fra topp til tå tror jeg. Ansiktet er hovent og fælt. Hadde det slik de to andre gangene også, håper det forsvinner FOOORT etter fødsel!

Skrevet

Huff, ja..legen sa det i går. At det bare var og slappe av for vannet forsvinner før du vet ordet av det. Og resten tar ammingen seg av:)

Men det faktum å snart veie 100 kg er litt sårt, altså...:)

Ha en fin dag i varmen!

Skrevet

Hihi... veide også noen og sytti når jeg ble gravid, ca 75 kanskje. Og nå er vekta om ikke over, så like oppunder 100 kg. Og jeg har ikke så veldig mye vann i kroppen en gang...det forsvinner jo fort :) Vil påstå jeg hadde minst ti kilo for mye før graviditeten også, så dette skal bli hardt... håper ammingen hjelper meg på vei. Ellers må nok pappas spinningsykkel brukes ofte i sommer...

Skrevet

Hehe, føler med dere - godt å høre vi er flere!! Noen å sytti i startvekt her også, og passerte 95 i dag.. jadda.. føttene mine ser ut som oppblåsbare gummihansker!!

Skrevet

Om det er noen trøst så veide jeg 70 kg da jeg ble gravid og vekten stopper på 100,2 kg i dag :-(

Skrevet

Så deilig at det er fler i samme båt!

Men jeg gikk ned 20 kg på tre mnd sist jeg fødte, så amming funker:) Med litt fysisk aktivitet til ammingen blir det sikkert bænkers, jenter ;)

Skrevet

var nesten 100 kg forrige gang eg var gravid, men dei første 20 kg forsvann første månaden etter fødselen! Difor er eg ikkje like bekymra over vektauken denne gongen:) (Er 28 veker no, og nesten 90 kg) Ein treng heilt sikkert "lageret"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...