lenej :o) Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 gjør dere det? hva med dere lyse, som bare har sånne bittesmå lyse hår, som ikke sees? som meg? eg har aldri barbert leggan... har jo ikke hår der, med unntak av noen få små lyse...
snirkeline Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Så heldig du er da:-) Har lyse hår jeg også.Ikke så veldig mye,men nok til at de syns....så her er det fram med høvelen
*Rutletutt* Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har "alltid" fjernet hårene på bena - både på lår og legger. Ble en vane da jeg bodde i USA ett år....der gjorde de det. Jeg barberte før, men det er så kavete....nå vokser jeg. Deilig å ikke tenke på hårfjerning på maaaaange myke uker;o) Har gjort det selv et par ganger, men gikk på salong og gjorde det sist - og det var det verdt! Tar jo en evighet å få det fint til selv + gjør vondere. På salongen tok det en halvtime-førti minutter og jeg kjente det nesten ikke!
snirkeline Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Syns også det er styrete med barbering,gjør det nå.Men hvis man vokser,må man la det gro helt ut mellom hver gang da?Og hvor mange uker holder det?
*Rutletutt* Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Behøver ikke gro ut til en skog, he he - men det må gro litt ut ja, for at voksen skal kunne "ta" hårene. Det som er så bra med voksing er jo at hårene blir mykere og tynnere etterhvert, så de merkes/sees ikke så godt selv om de vokser litt ut. Det er vel rett over tre uker siden jeg vokset, og har ikke behov for å gjøre det igjen enda, nei....kanskje om to uker til..?
snirkeline Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Da tror jeg jammen jeg skal prøve det ja:-)Kjedelig med barbering,tar så tid og må jo gjøres så ofte:-(
Meandmyprincess Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har prøvd å vokse leggene selv,men sitter jo igjen med all voksen på leggene..er hårene for korte da eller??Hjeelp..
*Rutletutt* Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Har du prøvd sånne cold-strips? Det er disse jeg har brukt hjemme. Funker bra de....men du må passe på å holde huden stramt med en hånd mens du drar stripsen av med den andre, ellers tar den ikke hårene bra nok. Kan jo være du har for korte hår også....?
*Rutletutt* Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Og så må du selvsagt rive av mot hårenes vokseretning....;o)
Gjest otilie79;) Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Her vokser det villt:/ Pleier av og til når jeg kjeder meg å nappe de fremst på leggen med pinsett da, så det har blitt litt mindre der. Prøvde voks en gang, men det var driiiiiit vondt. Reiv av ei strips, og sleit sinnsykt med resten. Måtte ta hele da jeg først var i gang. BRuker høvel eller veet krem, men er ikke så flink å barbere leggene:/
Meandmyprincess Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Kanskje prøve cold strips da..og vente til hårene er litt lengre..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 9. juni 2007 #13 Skrevet 9. juni 2007 shaver ellers så hender det jeg bruker veet.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 9. juni 2007 #15 Skrevet 9. juni 2007 jeg sparer til vinterpels, så blir det borte om sommern =P hehe.. gidder ikke barbere meg om vintern, har såpass lyse hår at det går greit da.. men de syns litt om sommern da, så da er det frem med høvelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå