Gå til innhold

Da kommer jeg og inn til dere :))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det blir like koselig her som det var på første :)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kom inn hit i dag jeg også:)

Håper det blir 3 flotte mnd på oss:D

Skrevet

velkommen til dere:o)

Skrevet

Takker :)))

 

Når har du termin julebaby???

Skrevet

22 des på en terminkalkulator, 23 på babyverden og 24 des hos legen:)

Dette blir spennede:)

 

Gleder meg til magen begynner å vokse, og til å få høre hjertelyden:)

Skrevet

Ok, er det første eller???

Jeg er gravid med nr 3 jeg :))))

Skrevet

Dette er vår første ja, så alt er helt nytt. Det føles så uvirkelig mange ganger. Nesten så jeg tror det er innbildt... hehe.

 

Hvor gamle er de to andre da??

 

 

Skrevet

Lillemor blir 4år i Juli og gutten min blir 5år i Juni. Det er 12mnd og 15 dager mellom de så to tette barn jeg har :)) Synes ikke det er lenge siden de var små, vokser sååå fort *snufs*

 

Men sjøl om jeg har vært gravid to ganger før så føles det om at jeg må spør og grave igjen, hihi glemmer fort :P hehe

Skrevet

Åååå, fin alder på de da:) Men kan tenke meg tiden går fort når man har små barn.

 

Vi får spørre ivei:) Syn det er gøy å høre hvordan andre har det og hvordan de opplever svangerskapet. Og så føler jeg meg mindre dum innimellom når jeg ser at andre har det på akkurat samme måte...hehe

Skrevet

Hehe jeg kommer til og spørre og grave, for alt er hviska ut :P hihi

 

Du bor hen da???

Til søndag skal jeg fortelle foreldrene mine at de får et barnebarn til :)))

Mamma kommer vel til og få helt panikk når ho får høre at jeg har termin rett før jul :P hehehe

Skrevet

Jeg bor i Bærum. Akkurat flytta hit med sambo, så føler meg litt ensom til tider. Har noen venner i oslo, men inger her...

 

Hvor bor du?

 

Ååå så gøy!!

Jeg fortalte det for mange uker siden. Mamma ble jo helt i hundre... hehe. Hun gleder seg masse. Til og med pappa ble glad. Må holde igjen mamma litt før hun kjøper alt som fins av barnetøy... hihi.

Men ble litt rar når jeg sa jjeg har termin på julaften.

 

Jeg har to nevøer som begge er født på julaften med to års mellomrom, så det ligger nok i familien.

 

Men tenk så fin julegave vi får:D

Skrevet

Ja den beste julegaven i hele verden :)))

Jeg bor i Kragerø jeg men vi har planer om og flytte til Porsgrunn etterhvert..

Kjenner nesten igjen her og all familien min bor i Porsgrunn...

Skrevet

Da blir det jo fint om dere flytter til Porsgrunn, så du får være i nærheten av familien din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...