_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Håper det blir like koselig her som det var på første ))))
anonymus 2 små Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Hei! Kom inn hit i dag jeg også Håper det blir 3 flotte mnd på oss:D
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Takker )) Når har du termin julebaby???
anonymus 2 små Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 22 des på en terminkalkulator, 23 på babyverden og 24 des hos legen:) Dette blir spennede:) Gleder meg til magen begynner å vokse, og til å få høre hjertelyden:)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2007 Ok, er det første eller??? Jeg er gravid med nr 3 jeg )))
anonymus 2 små Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Dette er vår første ja, så alt er helt nytt. Det føles så uvirkelig mange ganger. Nesten så jeg tror det er innbildt... hehe. Hvor gamle er de to andre da??
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2007 Lillemor blir 4år i Juli og gutten min blir 5år i Juni. Det er 12mnd og 15 dager mellom de så to tette barn jeg har ) Synes ikke det er lenge siden de var små, vokser sååå fort *snufs* Men sjøl om jeg har vært gravid to ganger før så føles det om at jeg må spør og grave igjen, hihi glemmer fort hehe
anonymus 2 små Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Åååå, fin alder på de da:) Men kan tenke meg tiden går fort når man har små barn. Vi får spørre ivei:) Syn det er gøy å høre hvordan andre har det og hvordan de opplever svangerskapet. Og så føler jeg meg mindre dum innimellom når jeg ser at andre har det på akkurat samme måte...hehe
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2007 Hehe jeg kommer til og spørre og grave, for alt er hviska ut hihi Du bor hen da??? Til søndag skal jeg fortelle foreldrene mine at de får et barnebarn til )) Mamma kommer vel til og få helt panikk når ho får høre at jeg har termin rett før jul hehehe
anonymus 2 små Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Jeg bor i Bærum. Akkurat flytta hit med sambo, så føler meg litt ensom til tider. Har noen venner i oslo, men inger her... Hvor bor du? Ååå så gøy!! Jeg fortalte det for mange uker siden. Mamma ble jo helt i hundre... hehe. Hun gleder seg masse. Til og med pappa ble glad. Må holde igjen mamma litt før hun kjøper alt som fins av barnetøy... hihi. Men ble litt rar når jeg sa jjeg har termin på julaften. Jeg har to nevøer som begge er født på julaften med to års mellomrom, så det ligger nok i familien. Men tenk så fin julegave vi får:D
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. juni 2007 Ja den beste julegaven i hele verden )) Jeg bor i Kragerø jeg men vi har planer om og flytte til Porsgrunn etterhvert.. Kjenner nesten igjen her og all familien min bor i Porsgrunn...
anonymus 2 små Skrevet 8. juni 2007 #13 Skrevet 8. juni 2007 Da blir det jo fint om dere flytter til Porsgrunn, så du får være i nærheten av familien din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå