Gå til innhold

doffine...??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du testa den derre weet'en i hufsa?? Lurer så grådig på hvordan det gikk.... c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahahaha... jeg har glemt hele veeten jeg:-))) Men skal prøve å huske dette assa... for jeg tok å stussa glufsa i går, og da kom jeg på det:-)))

Skrevet

hehe.. ja nå må du snart teste alså, for jeg tør ikke! Og nå begynner hårveksten for alvor å ta av her... Drømmte i natt at det var begynnt å vokse nedover lårene å hang å dingla helt ned til knærne. *grøsse*

Og hekken vokste kjempehøy, kjempehøy, kjempehøy.....

Skrevet

LOL.. hehehehehehe... det synet du har det beskriver hårveksten bestemoren min hadde... hehehehehe.... glis :-)) hehehehehehehehehe...

Jeg lover å kjøpe veet så snart som overhodet mulig og hyyyle ut:-))

Skrevet

HAHAHAHA betyr hufsa det jeg tror det betyr?? =)

Skrevet

veiss du tror det betyr musa så har du helt rett :-)

Skrevet

Jeg har så utflod om dagen, så jeg fant ut at glufsa mi kunne kalles for sumpen nå:-)))

Skrevet

hahahahaa... passer sikkert fint :-)

Jeg pleidde å kalle mi for nussa, men den er ikke så søt og velstellt lenger, så jeg måtte bytte navn.. hihihi...

Men nå må jeg ut å kjøpe sommerklær. De fra i fjor passer plutselig ikke lenger...

Skrevet

LOL =)))

Kaller den bare musa jeg.. Passer ekstra godt nå for tiden, nesten like mye pels. Eller, nå vet jeg ikke helt åssen den ser ut da, etter at jeg prøvde meg på litt stussing igår. Ser sikkert skamklipt ut ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...