Mjanne Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hvis man er gravid uten å vite det og fortsetter og bruke p-piller, er det farlig? Har endel symptomer på graviditet og begynner å bli uskikker. Er for tidlig isåfall at det skal vises på noen test tror jeg. Venter ikke mens før ca 1 uke til 1 1/2 halv uke.
prøvekluten+3små Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 hvor farlig det er vet jeg ikke,men om du leser i pakningsvedlegget til ppillene,så står d jo der at om du mistenker graviditet,så skal du stoppe på pillen med engang..har selv vært gravid på ppiller,og det gikk helt greit med ungene,men de veit vel ikke nok rundt dette tema sikkert..
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 hvis man tror man er gravid skal man slutte å ta p-piller, og hvis det skulle vise seg at du ikke er gravid kan du begynne å ta dem igjen. men jeg har også mistenkt graviditet og jeg fortsatte å ta p-pillene siden jeg bare hadde noen få igjen før den pillefrie uken, og jeg ikke hadde lyst til å forstyrre syklusen min i tilfelle jeg var gravid. men vet ikke om det gir noen skader på fosteret eller noe..
litakine og Theodor Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 det er ikke farlig så lenge du slutter så fort du får positiv prøve, var det jeg fikk høre hvertfall..
Mild, Marcus & Mille Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Det samme fikk jeg høre fra legen og jordmoren min Vent med å slutte til du har fått positiv test ihvertfall, så slipper du å ødelegge syklusen om du ikke er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå