Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 hehe storesøsteren pynta han fin med to hårstrikker og en spenne til morgenen i dag og siden han er nummer to så sov han i hennes gamlebodi men d\noen søte rosa blomster på brystet i natt. gud å søt han var. hihi og så fornøyd med å bli dullet med å.
Fraggelhysa! Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Hehe, så lenge han er så liten så gjør det vel ikke noe.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 hehe, nå er ikke jeg hysterisk på sånt så om han som voksen er transe, homo, eller ønsker å skifte kjønn. vil jeg altid være like glad i han, mitt barn er i mitt hjerte. men han var dødlig søt der han lå med rosa spenne og to grønne hårstrikker og rett opp hår, han har ca 8 cm langt hår som det går å gjøre ganske mye med, men er korthåret på sidene. har ikke klippet han enda.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 he, he....min snart 2 åring er en gud til å gå på høye hæler:) Mye bedre enn mora som også elsker det. Hver morgen så insiterer han på å få litt pudder på nesen, og perlemor øyenskygge:)=
Anne-B. Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Hehe. Nevøen min hadde en periode hvor han ville gå som prinsesse på karneval og ha på seg kjole i selskap. Rosa var den fineste fargen han visste om! Vi begynte jo å lure litt da han ei stund også sprang naken rundt i huset (om sommeren) og sang YMCA. Hihi Unga får være som de er. Man kan ikke forlange stort annet.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2007 sjarmerende er di jo uansett. datteren var skikkelig guttejente helt til hun oppdaga rosa i en alder av 4år. jeg har aldri likt rosa så det var ganske frustrerende med en unge som måtte ha rosa på seg hele tiden. men hun var jo søt og da.
Anne-B. Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Er mye rosa her og, men har funnet ut at om jeg sier at noe er kult, da blir det lettere godtatt. Hehe.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2007 ikke så lett det her lenger hun er snart 8 og har funnet ut at mamma ikke vet om hva som er kult i hennes virkelighet. noe som er sant , hun er heldigvis ikke så rosa lenger nå handler det mere om å ikke være for barnsllig kledd og heller ikke for voksen eller utfordrene kledd. evig kamp det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå