Gå til innhold

Når begynte dere som har brukt lekegrind med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lekegrinda her er på utlån, så før eller senere må den jo tilbake:) Men gidder ikke å "kreve" den tilbake før jeg trenger den... Når begynner man med sånt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte tidlig (han var 2 mnd ca) med å venne han til den.. Bare la han oppi littegrann en gang om dagen

Nå når han har begynt å krabbe rundt, bruker jeg den flittig.. Når jeg er på do, vasker klær, ut med søpla..

Så er jo når de begynner å bevege seg rundt man bruker den..

Skrevet

Tror kanskje vi brukte den litt omvendt av andre vi, hehe... Kjøpte inn til nr 2, sånn med hevbar bunn, og brukte fra dag 1 hjemme. dette rett og slett fordi vi skulle ha en trygg plass å ligge babyen på slik at eldstemann kunne løpe fritt rundt på gulvet. Med eldstemann brukte vi ikke lekegrind. Da minsten begynte å krabbe skikkelig ved 7 mnds alder sluttet vi å bruke den, ville ikke stenge ham inne i en lekegrind når han klarte å komme seg rundt på egenhånd og ikke stod i fare for å bli tråkket på lenger. Må vel legge til at vi har et veldig barnesikkert hus, derfor gjør det ikke noe om en stor baby er uten tilsyn i et par minutter her.

Skrevet

kjøpte ikke før snuppa var en 5mnd og det gikk kjempe bra...

elsket å sitte der og når hun satt der lekte hun kjempe fint!

brukte den til hun var en 1år eller noe

nå kommer jeg til å ta den i bruk med en gang... :o)

i og med snuppa kommer til å være nysgjerrig på lille snupp, litt tryggere å ha han oppi der enn bare p gulvet til tider... :o)

hadde det vært jeg som hadde lånt leikegrinden så hadde jeg levert den tilbake til deg når du kom tilbake fra sykehuset med den lille jeg.... :o)

er jo din... :o)

Skrevet

jeg får den nok tilbake når jeg vil ha den:) Den har hevbar bunn, så tenkte egentlig at jeg skulle venne ungen til den ganske tidlig. Men greit å høre om erfaringer!

Skrevet

okay.... :o))

det har den jeg har også..

kjempe genialt! :o)

Skrevet

når hun var 7 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...