ana baroma Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 lekegrinda her er på utlån, så før eller senere må den jo tilbake:) Men gidder ikke å "kreve" den tilbake før jeg trenger den... Når begynner man med sånt da?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg begynte tidlig (han var 2 mnd ca) med å venne han til den.. Bare la han oppi littegrann en gang om dagen Nå når han har begynt å krabbe rundt, bruker jeg den flittig.. Når jeg er på do, vasker klær, ut med søpla.. Så er jo når de begynner å bevege seg rundt man bruker den..
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Tror kanskje vi brukte den litt omvendt av andre vi, hehe... Kjøpte inn til nr 2, sånn med hevbar bunn, og brukte fra dag 1 hjemme. dette rett og slett fordi vi skulle ha en trygg plass å ligge babyen på slik at eldstemann kunne løpe fritt rundt på gulvet. Med eldstemann brukte vi ikke lekegrind. Da minsten begynte å krabbe skikkelig ved 7 mnds alder sluttet vi å bruke den, ville ikke stenge ham inne i en lekegrind når han klarte å komme seg rundt på egenhånd og ikke stod i fare for å bli tråkket på lenger. Må vel legge til at vi har et veldig barnesikkert hus, derfor gjør det ikke noe om en stor baby er uten tilsyn i et par minutter her.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 kjøpte ikke før snuppa var en 5mnd og det gikk kjempe bra... elsket å sitte der og når hun satt der lekte hun kjempe fint! brukte den til hun var en 1år eller noe nå kommer jeg til å ta den i bruk med en gang... ) i og med snuppa kommer til å være nysgjerrig på lille snupp, litt tryggere å ha han oppi der enn bare p gulvet til tider... ) hadde det vært jeg som hadde lånt leikegrinden så hadde jeg levert den tilbake til deg når du kom tilbake fra sykehuset med den lille jeg.... ) er jo din... )
ana baroma Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 jeg får den nok tilbake når jeg vil ha den:) Den har hevbar bunn, så tenkte egentlig at jeg skulle venne ungen til den ganske tidlig. Men greit å høre om erfaringer!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 okay.... )) det har den jeg har også.. kjempe genialt! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå