Gå til innhold

Gratulerer med 9 mnd. dagen "Gullgutt-klatten"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at vi har blitt hele 9 måneder. Og tiden har bare gått i en svisj...

Mamma glemte avtalen med HS så vi aner ikke hvor stor jeg har blitt....neste uke blir nok det avslørt!

Jeg har funnet ut at det er gøy å stå. Jeg reiser med opp overalt, t.o.m. terskelen inn til badet er egnet som holdepunkt for trening...Mamma bare ler av meg, for når jeg står der er rumpa øverst, og bena strake...ser vist litt rar ut...

Jeg har ikke vært særlig i form i det siste. Har kastet opp og hatt ekle bleier(hele antrekk) fylt med guffe... Vi satser på at det erf forbigående, for jeg har så masse jeg skulle ha gjort...

Nå som det er veldig varmt står det et digert badebasseng ute i hagen, som jeg bare må få sjekket ut snart... Storebror plasker i det hele tiden, og han ser ut som om det er deilig å bli ordentlig våt... Eneste problemet er at for å komme bort til vannet må jeg krabbe gjennom gresset...æsj...det synes jeg er litt ekkelt...men må man så må man. Da er det genialt å ha øvd på dørterskelen...for jeg kan jo gå bortover med bare tærne og hendene i det ekle gresset...

Håper du har en strålende dag! Og at du blir behørig bejublet for det herlige 9 månedene du så langt har delt med familien din!

Sommerklem fra Måka

(Mamma klemmer visst litt ekstra hun også....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med 9 mnd dagen fra Brumlen og!! Han var sjølv 10 mnd for eit par dager siden, nyter deilige sommerdagen med sol og plaskebasseng!!

Skrevet

Gratulerer så masse med 9 mnd dagen til dere to!! Kanskje dere får is i varmen ? :))

Gratulerer til meg selv....

fra Adrian 8 mnd idag ;)

Mamman min har frosset hjemmelaget saft i sånne isformer som smaker kjempedeilig i varmen.

Skrevet

Gratulerer med 9 måneder! Det er fabelaktig å følge den utviklingen. Spesielt når de lærer å utforske verden på egen hånd. Herlig for dem med sommervarmen og lite klær på. Da går det litt raksere, selv om man kommer mer i kontakt med elementene... og noe er litt ekkelt å ta på av og til.

Her er vi ikke kommet så langt, men vi nærmer oss 8 måneder. Akkurat nå har travelbabyen spist dagens avis, prøvde å forklare at avise skal man bla i og lese - ikke spise. Vi har bytta avis mot mummikjeks. Den alle første kjeks. Hvor blir alle mine prinsipper om søtt av? Det er vel noe med at det nummer fem og veldig hett om dagen, he,he

Ha en strålende dag!

Skrevet

Gratulerer med dagen til begge dere store gutta!

Håper dere tyner mammaene deres skikkelig og sjarmerer dere til is og vafler i dag :)

Attpåklatt - lenge siden jeg har sett deg nå!

Skrevet

Grattis med 9 mnds dag - det er gøy:-)

Skrevet

hei måka =0)

gratulerer med 9mnd jubileumet.litt for seint,men men...

du er blitt flink du.reiser deg opp å styrer på =0)

di derre bleiene er noe tull...fylte bleier er slett ikker morro.men det går over snart.å tenke seg til å glemme avtalen da!! der ser du,mammaer husker ikke riktig alt,hehe

jeg har feira i dag.feira så mamma er slitt ut.=0)

har nemlig begynt på noe nytt.å det er "ikke sove i det hele tatt".....

hyler,griner,sutrer,og er bare mammas lille "monster" for tiden ;o)

å så har jeg funnet ut at jeg ikke skal ligge den veien mamma vil i senga.hun finner meg opp/ned og hylende hele tia =0)

jeg er blitt omdøpt til "sutre gutt...."

å mamma er snart brukt opp...i kveld måtte det paraset til for å roe meg.hun sier at hun ikke vil jeg skal få tenner,når jeg blir så ille...men jeg vet hun ikke mener det da =0)

men jeg var snill fra kl 10-12 i dag da.og noen minutter av og til.ellers så har jeg kun vært som jeg pleier når jeg har spist.å så fikk jeg vannmelon.da kosa jeg meg!! is fikk jeg en dag før her.å da måtte pappa slite pinnen fra meg.jeg tok nemlig saken i egne hender...

men jeg har også vist meg fra min beste side,innimellom.begynt å komme meg på knærne.å hopper hele dagen.(hjelper mamma med å få lange armer),ruller overalt,og skal ikke sitte i ro.er blitt en turbo sier hun...skjønner ikke helt hva hun mener...=)

ute er det greit å være.hvis vogna beveger seg heeele tiden...å bassenget har jeg ikke fått prøvd.men det skal jeg en dag.

håper du snart blir bedre da måka.

du har ikke tid til å være syk nå.husk,du har bøker å "lese" i =)

mange klemmer fra "attpåklatt, en surpromp"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...