doffine Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 passer Cleo, cavalieren til Ninni-BSTS... er ikke mer enn 2 min siden ninni dro, og doffen og cleo koser seg:-)) De bytter på å ligge på rygg og snuse på hverandre:-)) heheheheheheh
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 så søte de er! VEsla mi har ikke stått opp enda, så da kan jeg bimme litt. Gubben skal på sitt eget utdr lag kl 8!! imorgen tidlig, så jeg driver og lister meg rundt og pakker ned det forloveren hans har bedt meg finne...
doffine Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg sitter bare her å ser og ler:-))) hehehehehehe.... løper litt og snuser litt, og nå nusser de:-))) hehehehe.. også tar doffen å dytter ned cleo og snuser rett på tissen hennes:-)) hehehehehehehehehehe Kult med utdrikkningslag da:-)) hehehehe... Skulle gjerne vært en flue på veggen der, når gjengen kommer å ska hente han:-)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 jeg vet jo hva han skal. Han aner ingenting.. Så jeg skal reise bort på jobben til forloveren hans med bagen nå i lunsjen.. Var hos svigers i går og henta russedressen hans ... giisp!! Den var IKKe nice..
doffine Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 hahahahaha.... kan tenke meg synet på den dressen ja:-)) hehehehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå