Baremeg Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Er så lei nå. Avsluttet en antibiotikakur for min lille på 2 år for to dager siden.Hadde en kraftig omgangssyke og infeksjon. De siste dagene har hun vært i fin form, lekte ute masse, men inatt var hun glovarm. Målte feber og da viste den 39,4. Er sliten av å gå og bekymre meg hver gang hun blir syk og det er ofte. Hjelper ikke at en lege sa at det er vanlig at barn kan ha opp til 17 infeksjoner i året. Noen i samme situasjon med noen trøste ord:(
Baremeg Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. juni 2007 Ingen om vil sende noen trøsteord/erfaringer???
Tre små & mammaen Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg sier som legen min sa: "jeg vil heller at foreldrene kommer med barnet inn for sjekk, enn at de skal gå å engste seg hjemme. Det er hverken bra for foreldre eller barn.-)" Om du føler for å få tatt en sjekk, så gjør det ja!! Jeg hadde dratt!!
Baremeg Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Da har du en snill lege. Jeg har aldri følt meg akkurat velkommen når jeg kommer med barnet som har hatt feber i en dag. Men jeg får vel slutte å bry meg om det og dra.
Tre små & mammaen Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 La sleipe komentarer gå inn det ene øret og ut det andre. Det er du som er mammaen og ingen andre. Du kjenner barnet ditt best og mener DU at barnet ditt trenger en sjekk, så dra!! At feberen er tilbake kan jo tyde på at pencilinen ikke har virket eller at infeksjonen er tilbake.. Dra til legen og få en koselig helg:-)
Expat Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Absolutt, du skal inn i dag! Antakeligvis var det feil antibiotika barnet tok! Det er 8-12 infeksjoner som er vanlig. Det har jeg lest brosjyre om hos legen vår. Er det mer, og hvis barnet til stadighet får sekundærsykdommer så skal det utdredes, står det i den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå