Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 suger opp kjempebra , holder alt på plass og er kjempe billige - 39 kr for 56 stk !! byttet over til disse når avføringen til lillegutt alltid kom igjenom til klærene ! er kjempe fornøyd me de - våtservietene er også kanone og koster 17kr for 80 stk --myke og gode ,uten parfyme og annet tull,
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 kanskje jeg skal kjøpe de.. lillegutt bæsjer igjennom libero bleiene, så må bytte uansett..
2 Hærligheter! Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Signerer her jeg også! Er superfornøyd m di! :0)
hvemerjeg? Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Hvis han tisser veldig mye, blir det da sånne små-klumper av "bleie-innholdet" igjen på huden hans? Vet ikke om du skjønte hva jeg mener... Vi har i hvert fall opplevd det med alle type bleier vi har forsøkt bortsett fra Libero. Men nå har vi ikke prøvd Lidl-bleiene. Har liksom gitt opp å prøve noe annet enn Libero.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 jeg synes de er grusomme. Begge jentene her fikk bleieutslett når vi prøvde de og det har de ALDRI hatt før. Gikk vekk igjen med en gang vi gikk tilbake til pampers igjen...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Syntes at de var forferdelig dårlige. Hun var alltid fuktig, det kom masse sånn bleiegele på huden om man ikke byttet superofte og bleien klumpet seg når de ble våte. Nei fysj og fysj. men våtserviettene likte jeg også. Nå bor vi et sted uten Lidl så ingen fler våtservietter heller..
Lille søtnos Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Det er vel med bleier som med endel andre ting til babyer, man må prøve seg frem. Etter å ha brukt libero når hun var nyfødt gikk vi over til lidl sine når hun skulle opp en størrelse. Hun fikk utslett av libero sin neste størrelse. Har aldri opplevd bleieutslett, klumper eller andre problemer med de bleiene. At de er billigere er en bonus.
Chiquita Bananas Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Sverger til Lidl bleiene jeg også - har prøvd alle dem andre og var misfornøyd. Har ikke hatt en eneste lekkasje med disse bleiene og liker godt tisseindikasjonen. Visste ikke om våtserviettene, men dem skal jeg jammen meg prøve....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Enig i at billig-bleiene er helt topp. First price er også veldig bra og har blitt billigere- 36 kr for 50, ikke så dårlig det heller. Bruker Lidl når jeg kan (ligger litt unna der vi bor).
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 VI kjøpte også den før tulla vår kom.. tenkte vi kunne prøve.. og jøss! kjempegode og til så billig penge! Og så har dem jo en sånn kjekk måler som måler hvor full bleia er av fuktighet! stilig!
ScaryMama Skrevet 8. juni 2007 #13 Skrevet 8. juni 2007 Innholdet blir jo klumpete! Hvis de ligger litt i stellevesken så går det ikke an å bruke dem...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #14 Skrevet 8. juni 2007 Hvorofr har ikke jeg tenkt på å prøve bleier derfra? samboeren min jobber jo der!!
Murmeline Skrevet 8. juni 2007 #15 Skrevet 8. juni 2007 Knallgode bleier ja! Ikke like gode som Pampers kanskje, men jeg synes de er bedre enn Libero. Og så så billige:) Ikke et eneste utslett her hvertfall.
MammaDilla Skrevet 8. juni 2007 #16 Skrevet 8. juni 2007 Hmm.. Jeg har brukt firatprice på poden. 49 kr for 50 stk. Og de er jeg veldig fornøyd med, Men tror jammen jeg skal gi lidl en sjanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå