Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Har lenge hatt myyyye vann i kroppen, 2-3 i ødem, og for noen uker siden steg BT til 140/90 og fikk +1 på proteiner i urninen, altså tegn på mulig begynnende svk.forgiftning. Fikk beskjed om full hvile og gjorde så og over to uker var urin fin og BT "lavt" igjen (125/85 og 120/80), men på tirsdag var det igjen steget til grenseland og +1 på proteiner. Så nå skal jeg få målt BT og urin igjen og er veldig spent. Håper inderlig det har gått ned igjen og at urinprøven er fin, er kjemperedd for å utvikle svk.forgiftning denne gangen også (hadde med nr 1). Kan dere krysse fingrene?
boble <3 Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Stakkar deg. Fingrene og tærne er krysset for deg...Masse lykke til.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Takk skal dere ha! Venter litt til før jeg går. Er så langt å kjøre til nærmeste lege/jordmor at jeg har fått beskjed om å bruk et eldresenter like ved i stede, der kan de måle BT og har urinstix, men tror de spiser frokost der nå, så venter til klokken ti. Uff, er litt nervøs, men prøver å ikke være det, vil jo ikke heve blodtrykket unødig med å være nervøs, hehe...
attpåklatt!! Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Måle bt mens en er nervøs er ingen god kombinasjon nei.. Ønsker deg lykke til! Krysser alt eg har.. Trøste deg med at urinprøven ikke blir påvirket av nervøsiteten ihvertfall. *klem*
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx lykke til snuppa! )
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Krysser mine hovne fingre og tær for deg, Alva! Håper du slipper svangerskapsforgiftning!!
Miss Elizabeth Bennet Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Lykke til! Ikke lett dette her i varmen, men krysser fingre og alt.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 krysser fingrene mine for deg og ønsker deg masse lykke til! Jeg vet akkurat hvordan du har det, hadde sv.f med nr 1 jeg å.. og endte opp med kramper.. Jeg vil ikke at det skal skje igjen.. og er kjempe redd for å ta tisse prøve. blir helt nervevrak OG om jeg kunne spare alle for sv.f så hadde jeg gjort det. Stor klem fra meg.. det skal nok gå bra denne gangen.. det er mye mindre sjanse for å få det! Lykke til
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #13 Skrevet 8. juni 2007 Takk for det! Nå var urinprøven ganske ok, så vidt +1, så det er jo ikke så ille. Desverre var BT steget da, 150/95, det var ikke fult så kjekt...Men, men satser på at det bare er varmen som gjør at det stiger litt. Lykke til du også, skjønner godt at du er ekstra nervøs, eklampsi (kramper) er jo kjempeskummelt, er ikke det potensielt livsfarlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå