rødblåoggrønn Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Er no dritt... Jeg haaater virkelig å få hele kroppen full av sand.. Og det er jo klin umulig å unngå når man ligger der nyinnsmurt med solkrem.. Grøss... Men men.. hva gjør man ikke for barna... Det er forresten svært lite godt å tygge sand når man spiser mat også...
ragna Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 hørt om underlag eller? hørt om la solkremen tørke før man ruller seg i sanden eller?
rødblåoggrønn Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 hørt om dritunger såmm løper rundt deg og tråker åppå unnerlaget eler?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 ....har jo ikke noe med saken å gjøre da.....................
rødblåoggrønn Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2007 svaberg ja... men det var det med barna da....
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 ....hørt om løpestreng med påbundet flytevest...................
ragna Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 nei, det har jei faktiskt aldri hørt om! mine barn ær velloppdragne og vett at di aldri sgall gjøre sånnt. høhøhøhøhøhøhøhøhøhøhøhøhøhøhøhøhøhøhø;D
rødblåoggrønn Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2007 der komm denn jei venta på! og her er svaret: vi er ike ALENE på stranna da vøtttt!!!! MINE inger ække dritunger, men poker å mange andre dritunger det er dær!
ragna Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 herregud.......hørt om å sette opp strømgjerde rundt "området" deres da eller?? hæ? hæ? må du ha ALT inn med teskje eller??
rødblåoggrønn Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. juni 2007 sjøner at du håller dei uttafor denn trøte cæmping vogna di, Krangli.. Vor gamal ær denn vogna nå foresten? ser ut såmm ei rønne!
ragna Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 vårs ær iallefall nyere enn det brune egget dere kaller campingvogn.... kann dere foresten slute å snoke i vinduene når vi ike ær der? vi har kammera, så vi ser dere ligsom....
rødblåoggrønn Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. juni 2007 nå ær du frek ijenn!! snart flyter vi vogna till eet annet sted viss ike du sjerper dei! snoke i vinnduene?? denn må du lengre ut på lannet med!
ragna Skrevet 8. juni 2007 #14 Skrevet 8. juni 2007 vell, unsjull da!! må være ræva såm har stjælt den rosa grildresen din da, for vi kann tydeli se den på filmmen alså.
rødblåoggrønn Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. juni 2007 ræva har sjøpt lik såmm mei, så det er sikert hu.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #16 Skrevet 8. juni 2007 ØØØØØØYYYYYYYYYY......LAILA OLSEN!! Do ike kåme å ligge skild på mej, min væra Lis- lila !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå