Forskeren Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har aldri startet fødsel med rier før, så jeg lurer... Nå har jeg av og til slike "tak" i ryggen og magen blir hard, men det varer kanskje bare 5-10 sekunder. Er ikke altfor optimistisk, tenker at det bare er kynnere eller litt mer smertefulle kynnere/maserier. Hvor lenge skal startrier vare?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Er slik jeg har hatt det i over en uke nå :-( Men, det var da også slik sist fødsel startet om det er noen trøst. Trodde først det bare var de vanlige maseriene/sterke kynnerne som kom, men så var de liksom hakket vondere og litt mer regelmessige (nåja, alt fra 3-15 min mellom) og ble litt og litt mer vonde (sånn kunne snakke om jeg måtte, men hadde egentlig nok med å puste meg gjennom dem, men følte ikke jeg holdt på å forgå av smerte heller) uten å bli skikkelig, skikkelig vonde om du skjønner? Varte i alt fra 10-30 sekunder på det tidspunktet, var uregelmessige, men de gav seg ikke heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå