Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

luksus problem kansje,hehe.. men jeg klarer ikke tanken på mat i denne varmen,prøvd "alt" nå,melon er det eneste,å annen frukt er jeg allergisk mot,jaja. det blir vel stygg vær snart. gått ned 2 kg på en uke(sikkert ikke bra,har ikke mye å gå på fra før) prøvde med en frisk og god salat i går,blæh.. noen som har noe tips?? er allergisk mot nøtter,det meste av frukt(så fem om dagen utgår) + sliter nå jævl.. med pollen,sukk. jaja,det var min klage i dag.

ellers så er nå alt bare bra med meg å mine små:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har dt slik selv i varmen jg......prøvd dg md is ( sandwich) ? litt salt pålegg? jg spiser dt nå for tiden.....

Skrevet

Sliter med matlysten jeg også,og det hjelper ikke akkurat at halvparten av det matbutikken har å by på gjør meg kvalm bare ved tanken. Er 17+6 og enda veldig kvalm,så MÅ få i meg mat til stadighet for å ikke kaste opp og bli enda værre(er riktignok bedre enn før,men..)

Det som går ned hos meg,som enda frister,er maiskolber(gjerne grilla) med smør,salt og pepper. Og frukt og bær(kanskje vanskelig for deg å finne noe der da),litt yoghurt(kan du evt. spise naturell og blande i noe du tåler(fryste bringebær?). Ellers går det mye i brødskiver,det virker som det hlder seg litt i magen. Og kyllingpølser,eggerøre,iblant litt pasta uten saus.

Kan du evt. finne noen sportsbarer(a'la Atkins eller de fra multipower på helsekosten) som du tåler?(vet noen har nøtter i seg) De har ihvertfall en del protein i seg,noe du trenger!

Skrevet

Ser du har 4 gutter og nå venter jente:) Det var gøy å høre..Har selv 2 gutter fra før og venter gutt nr 2.Ønsker meg jente også,så ser det er mulig,har tenkt veldig på min farmor som fikk 7 gutter:)Lykke til med mat;)

Skrevet

takker for svar ja:) mais kolber hørtes faktisk godt ut,må testes!!

du med farmor å SJU gutter(hehe) kult å ha masse gutter vettu,tror det blir mindre stress når de kommer i pubertet å sånn,ikke så vannvittig hormonelle som vi jenter kan bli:)

Skrevet

ja jeg sliter også med å få i meg mat i denne varmen. slet med matlysten fra før. og varmen gjorde det absolutt ikke bedre. har måttet kjøpe ferdigsmurte baguetter i butikken for å få i meg noe.

Skrevet

jeg sliter og med dette i varmen,og her har redningen vært salater i lange baner,og vannmelon..maiskolber og ja..godt tips der,som hvertfall jeg syns er kjempegodt: mariner dem med grillolje av no slag,og legg dem på grillen..NAMMIS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...