Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Er så nervøs at dere vil ikke tro det. Livredd er vel mer dekkende... Blir satt i gang nå i dag- forrige gang tok det 32 timer med kunstig harde rier og epidural først etter et døgn...pressrier i godt over to timer...vakum tilslutt. Leser stadig om folk her inne som får høre at de "er som skapt for å føde"....det gjelder ikke for meg:-))) Men men - overlevde jo sist gang, og det blir vel neppe værre, så nå moter jeg meg opp det jeg kan! Lykke til med fødsel- håper Alva snart er i gang, og Marolla og Chrivil og alle der andre på overtid. Og de som jeg har glemt også selvsagt. Klem
lite jentenurk Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Lykke til, håper du får en bedre opplevelse denne gangen.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Lykke til! stor klem fra meg
Forskeren Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Masse lykke til!! Jeg er heller ikke skapt for å føde, hvis det er noen trøst... Sist kom jeg aldri i gang, da ble det hastesnitt. Nå er jeg snart 1 uke over termin, må sikkert settes i gang denne gangen også. Men du får i alle fall se baby før meg!!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 masse masse lykke til!!! går nok bra skla du se... tenke på deg... *venter spent* )
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Masse lykke til =) Håper det går bedre og fortere denne gangen =)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Masse lykke til Merrily! Husk at andre fødselen nesten alltid er lettere enn første uansett! God klem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå