Gå til innhold

Laste ned musikk i Itunes. HJJJJEEELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor får jeg opp sånne "!" foran en del låter. Jeg får spilt de i itunes, men lastet de ned på cd. Alt i mp3 format.

Det haster. Skulle levert til trykkeriet IGÅR, men dritten funka ikke :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hva som er løsningen på problemet ditt, annet enn å slutte å bruke itunes. det er det mest ubrukelige og minst brukervennlige programmet jeg noensinne har vært borti, og hvis det ikke var for at apple har gjort sånn at itunes er den eneste måten å redigere musikk på ipoden min, hadde jeg aldri noensinne brukt det igjen.

det fulgte sannsynligvis med et brenneprogram da du kjøpte pc'en din, så jeg anbefaler å bruke det istedenfor.

Skrevet

øh.. brenneprogram?

vet det var windows media player som var default. Hadde jeg bare visst åssen jeg flytta all musikken FRA itunes til WMplayer, så hadde jeg gjort det istad...

dritt- itunes.. og Apple og hele bøtte balletten

Skrevet

trodde problemet var at de ikke virket på cd'en jeg... uansett, for å forandre standardprogram for musikk, finner du mappen musikken ligger i (mulig du må søke etter den) klikker en musikkfil og velger 'åpne i' og deretter 'velg standardprogram' og så finner du wmp og velger det som standard. da åpnes alle musikkfiler i wmp.

:)

Skrevet

wow..

Det var jenta si, det... Skal se om jeg fikser det. Fikk omsider brent cd'en. de skal brukes som bordkort i bryllupet vårt, så det er viktig at de blir "perfekte"- du skjønner.....

Skrevet

jepp, skjønner;)

¨for å laste ned musikk i fremtiden kan jeg anbefale et program som heter limewire. da velger du selv hvilken mappe den lagrer nedlastet musikk i, slik at den er lett å finne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...