NessaS Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Og ikke i 1000-kronersklassen. Tråler butikkene, men finner bare jeans med smale bein. Og om rumpa mi ikke ser gigantisk ut fra før av, så gjør den det hvertfall med sånne bukser.. Jeg er bare ute etter en helt enkel olabukse. At det skulle være så vanskelig å finne skjønner jeg ikke.
Gjest otilie79;) Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 VeroModa har vel modeller i som ikke er helt smale tror jeg:o)
NessaS Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Da skal jeg stikke innom der og sjekke i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå