vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Kommer vel litt ann på tenner og sånn da! Dattera mi var 6mnd, og hadde to tenner, mens sønnen min var 8mnd, og hadde 2 tenner!
Jente89 ♥ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Dumt spørsmål, men Må dem ha tenner for å spise det? Jenta mi er 9mnd å har ingen tenner enda. Men vi har kjøpt sånne Nestlè sine kjeks fra 6mnd å sem spiser hun fint. men dem blir ort bløte når hu butter dem i munnen
så var vi 4 Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Nei de trenger ikke tenner for å spise den kjeksen, men det er mye sukker i den så man bør jo begrense det. Martin fikk sin første mariekjeks rett før han var ett år, men de kan sikkert spise de mye tidligere.
englegull Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Akkurat marie kjeks ville jeg ventet med, for den klumper seg når den blir fuktig.. Jeg kjenner noen som fikk det i halsen, hun var da over 1 år. Hun ble helt blå, men det gikk heldigvis bra!
bambi på isen Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Ja mariekjeks og boller blir veldig klumpete når de ligger til bløt i munnen. Da er det bedre å gi andre kjekser, vi har gitt dem rizt kjeks men den er det jo litt salt på. Men det finnes jo mange kjekser å velge i!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå