Gå til innhold

Hva er det ekleste dere ser hver dag.......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg "klarer" ikke rompehullet på katta, er litt vel opplyst i den svarte pelsen....æsj =0/ Glinser jo, og "napper" av og til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Jeg har en langhåret rasekatt, (Veldig langhåret) så jeg har faktisk aldri sett rompehullet hans!

Anbefales:-)

Men naboen har en kortåret svart katt, og den har det klasiske glinsehullet.

Ellers synes jeg det er innmari ekkelt når hunden min vasker lipsylen sin, (Bløøøøh) og edderkoppene som henger på verandakanten er heller ikke særlig søte.

Dette kan bli en morsom tråd!:-)

Skrevet

Så det ikke selv i dag, men hørte rykter om en breddfull bleie. Pleier ikke være noe pent syn. Kroppen det kom ut av derimot... det vakreste jeg vet:)

Skrevet

Takk, takk takk... HJERTELIIIIG takk..............................

Skrevet

For at du/dere fikk meg til å få brekninger.

Skrevet

Hahahah...sorry...men du må da ikke "se" for deg alt....=0)

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Hva er dette tradisjonelle "glinsehullet" dere prater om.. Har 1 langhåret og 2 korthårete katter nå og har virkelig aldri sett noe glinsete hull så nå må dere forklare?

Skrevet

Akkurat der får du ta "Selvstudie" over tid........*rysjh*

Skrevet

Jeg hadde en katt som hele tiden skulle vise frem rompa si.. Kattekjennere sier det er et tegn på velvilje. "nå er jeg bra snill som lar deg lukte rompa mi..." Fysj.

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Ja de trykker jo rumpa si opp i trynet på oss dagen lang men den er sjeldent glinsende.

Tror jeg skipper den studien, altså..

Skrevet

jaha.......da skipper vi glatt morgenskiven......rene slankekuren denne pokkers siden jo.

Skrevet

Jadda.

Vet ikke om det passer i denne tråden, men min ekleste opplevelse for i dag (får jeg inderlig, inderlig håpe) var når vesla, som har blitt så veldig hjelpsom, hadde funnet vaskekluten sin fra i går kveld (uæærch), og starta dagen med å vaske gubben og meg på føttene som stakk ut fra dyna. -Så var det gjort liksom.

Fy f... Gutta gjorde aldri sånt, tror jeg. De har liksom ikke det samme "hjelpsom-genet".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...