Gå til innhold

oppheng/dilla på div aktiviterer e.l?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen flere som har fått oppheng eller dilla på å gjøre div ting??

selv har jeg fått totalt mani når det gjelder klesvask. fått helt dilla og klarer ikke slutte. nå sitter jeg her, og har bare rene klær og jeg vurderer sterkt og vaske de rene klærne bare for å få vasket klær. det festlige er at jeg nesten plager sambo med klesvasken min... ikke at han klager for han er ikke lei seg for å ha rene klær og sånn, for jeg var dårlig på å vaske klær før, men nå får jeg ikke nok...

har tørketrommel og det sprer seg en sånn deilig lukt av skyllemiddel i leiligheten vi bor i, og jeg har og fått hekt på lukten. jeg kan gå inn på vaskerommet og lukte på skyllemiddel mange ganger om dagen, og har i tillegg laget en "lukteklut" med skyllemiddel jeg går å sniffer på flere ganger om dagen...

er det flere som har det som meg eller lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk rydde/vaskemani for en stund siden. var egentlig deilig for huset var sleiket hele tiden. fram med bøtte med grønnsåpe og vann og vasket alle overflater på kjøkkenet, selv om det ikke var skittent. tastatur og mus til dataen, fjernkontroller osv... har gitt seg litt nå fordi jeg er så sliten for tiden. men har hele tiden lyst til å vaske. demonterte t.om dolokket for å vaske det skikkelig i alle kriker og kroker. he he...

Skrevet

He he må flire litt :-) Men jeg liker også lukten av skyllemiddel. Et lite tips: Hell litt skyllemiddel på en sprayflaske med vann. Spray rundt i rommet.... Lukter utrolig godt! Du kan også spraye på teppet, før du støvsuger. Fungerer som luktekuler omtrent ;-)

Skrevet

Kan du ikke overføre den dilla litt til meg + husvaskedilla. Sliter skikkelig med motivasjonen for tida...Gidder stort sett bare å koste brødsmuler...

Har hage med klessnor, og syns det er utrolig koselig å henge tøy på snora (ikke så gøy å ta klesvasken ned, det begynner ofte å regne før jeg rekker det :( ...hehe )

Skrevet

det med å spraye teppet var kjempe lurt:) kjempe lurt faktisk..

det er så godt å se det ikke bare er meg... selvom jeg ikke akkuratt vakser alt da, går helst bare i klær, resten får liksom gubben gjøre:P

dog, jeg demonterer doringen hver gang jeg vasker doen jeg da.. synes det er sååå mye lettere å vaske rundt der, for doen MÅ alltid være ren...

rart hvordan man reagerer på div ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...