3 blå Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Kan sikkert smake litt, men det er ganske sterkt med fersk ananas. Jeg får ALLTID munnsår når jeg spiser mye av det...
jif baderom Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jenta mi har spist ferska ananas flere ganger. Har gått greit det:)
SnupsaTupsa Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Iflg hs er alt utenom honning, kumelk (og for noen nøtter) greit fra 6 mnd ;O)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg ville ikke gitt det til mine barn i hvertfall, men det er nok neppe farlig. Derimot er det kjempesterkt for en liten mage og sånn i utgangspunktet fraråder de jo å gi sitrusfrukter til barn på under 1 år, spesielt dersom det er litt allergier eller eksem i familien.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Mini her har fått både ananas og kiwi.. ha får ikke så mye da.. men små stenger som han spiser selv, så mye av det går jo på glvet.. men han elsker det;)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Må si det samme som Alva. Jeg hadde ikke gitt det, siden jeg er allergisk mot det, men om dere ikke har allergi/eksem i familien bør det ikke være noe problem med en liten smakebit. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå