Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 *gjeeeeeeesp* 27,3 grader på soverommet ja, neida, ikke varmt i det hele tatt...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 God morgen, ja! Hadde skrevet mer, men smelter helt her!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Håper på å få snuskerusken i bhg. snart og at snulla roer seg litt (hun sutrer faktisk litt.. litt luft i magen virker det som). Da skal jeg soooove :-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Håper hun blir kvitt luften og slutter og sutre, så kan dere sove begge to!:-) Hvordan gikk det forresten med løvene i skapet i natt?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2007 Ja, var borte i natt.. Sjekket NØYE med "lomme KLYKT" (hihi) før vi la oss.
Nicita73 Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 God morgen:) Nok en varm dag, vi skal bare ha morgenluren vår om en halvtimes tid, så pakker vi sakene våre å reiser på stranda. I går badet jeg, det er maaaange år siden jeg badet så tidlig på sommeren. I kveld har vi fått barnevakt, så sambo og jeg skal ut å spise middag og ta en øl på Brygga:) Ha en superduper dag alle sammen:)
NessaS Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 God morgen. Varmt på soverommet ja, vi hadde 26 i hele natt MED gjennomtrekk. *smelt* Kan nevne at vi har kastet ut dynene og sover med bare laken. Gleder meg til i morgen, for da tar vi årets første båttur med pappan min. =) Også skal jeg og søsteren min og noen til på en jenterunde på byen. Er alt for lenge siden. =) Ha en flott dag i varmen.
bambi på isen Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Dere får komme en tur opp til meg, her er det 6 pluss og overskyet!!! Vi er ikke misunnlige i det hele tatt (NOT)!!!!!!!!! Akkurat nettene misunner jeg dere faktisk ikke, vi har det ganske så behagelig på soverommet nå!! Men bare ikke bruk opp alt god været nå, vil også ha litt når vi kommer ned til fastlandet 15 juli!!!!!!!!!!!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 god mogren ja!!! )) håper snuppa blir bedre da, dakkal lita.. ikke godt å ha luft i magen sin.... klem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå