Gå til innhold

Da drar jeg fo å føde....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg skikkelig pissredd. Skal settes i gang, og er skikkelig redd for selve fødselen, for min del, og for babyens del. Begynner å få sånne ekle tanker om at kanskje ikke alt er ok med ham... aarg...

Gleder meg til dette er over.

Ønsker dere alle en fin dag.

Morella og chrivil (ble det riktig skrevet). Håper dere straks er i gang også i varmen...skal tankeoverføre litt fødestøv jeg:) Og til Alva også, om du vil ha. Og til alle andre som trenge det selvsagt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!!!!!!!! Håper du får en flott fødsel. Tenk nå er det ikke lenge til du har den lille hos deg og dere kan nyte sommeren sammen uten å bekymre seg for fødsler og om man kjenner noe eller ikke... Du får prøve å legge vekk alle vonde tanker, og tenke positivt. Alt er nok bra med mirakelet :-) Er vel naturlig å bli litt engstlig sånn på tampen.

Her virker det ikke som om det blir noe fødsel i dag, men kan jo håpe. Trodde fakisk at det skulle skje noe i natt da jeg fikk endel kynnere, og på slutten hadde noe jeg trodde var en tidlig rie... varte ca 1 min og var som en hard kynner.. hele magen ble hard og det gjorde vondt nedover i underlivet.. Så da tenkte jeg at det var lurt å gå å legge seg, for om jeg skulle føde brde jeg sove det jeg klarte.. Men da sov jeg av meg hele greia.. Marolla har jo bursdag i dag og har mest lyst til å vente til i morgen så babyen får sin egen dag, så da får vi jo håpe for hennes del at hun får det som hun vil... men slik jeg erfarer det har ikke fødsel så mye med vår vilje å gjøre nødvendigvis..

Men nok en gang LYKKE TIL!! Håper vi får høre når noe har skjedd! Håper du får en flottt dag!!!!!!

Skrevet

Lykke til! stor klem fra meg

Skrevet

Lykke til! Jeg er litt misunnelig... VIL OGSÅ HA BABY NÅ! Er 5 dager over termin....

Naturlig å være redd i en slik situasjon, ønsker det beste for en fin fødselsopplevelse!

Skrevet

Masse, masse lykke til Regnbuemor! Det går sikkert kjempefint, mye bedre enn du frykter :-) Og tar gjerne i mot litt fødsestøv ja, hehe... Skal tenke på deg!

Skrevet

Lykke til, det kommer til å gå så bra:0) Nå får du endelig hilse på lille nurket snart. Skal også tenke på deg i dag:0)

Skrevet

masse masse lykke til regnbuemor!!!

dette går nok så bra skal du se! :o)

*venter spent*

takk, jeg tar og gjerne litt fødestøv fra deg... :o)

3 dager over termin nå! :o((

klemmer...

Skrevet

Lykke til!!!!!!!!!!!!! Jeg ønsker deg alt godt!!! NÅ får du hvertfall den lille babyen din som du har ventet så lenge på og jeg er helt sikker på at det går bra med dere;)

Skrevet

Masse lykke til snuppa =)

Alt er nok bare bra vetti =D Gleder meg til oppdatering fra deg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...