MAHG Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Skrev inn i går at jeg hadde falt og at jeg skulle dra på sykehuset. Når jeg kom dit ble jeg satt på registrering og alt virket bare bra. Jordmora spurte om hun skulle røske litt i meg siden jeg var så nære termin og at jeg hadde litt utslag på rieaktivitet. Selvsagt sa jeg ja. Begynte å blø etter på og fikk nesten med en gang litt murringer i magen. Så etter noe timer begynte jeg å kjenne det. Satt i hele går kveld med rier, men så når klokka var ca 23 merket jeg at ting begynte å stoppe opp. Da var jeg så trøtt at vi fant ut vi skulle legge oss. La meg og sovna. Våkna opp i 2 tiden gikk på do og så at det kom mer blod blanda slim. Kjente litt, men sovna igjen. Nå har jeg vært på do igjen klokka 5 og det kommer mer blod blanda slim og jeg begynner å kjenne litt igjen. Er litt fortvila, det hadde jo kommet så godt i gang og så stoppa det opp!!!! Klarer ikke å sovne nå så er oppe litt å går og håper at tungde krafta og skal hjelpe litt og at det begynner på igjen.
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Blir spennende å se om det skjer noe i løpet av dagen da :-) Lykke til, hadde vært deilig om h*n kom snart under ingen å måtte gå over! Du får holde oss spente BIM damer oppdatert på hva som skjer utover dagen da :-) Klem
MAHG Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Har begynt å kjenne litt ca 15 min. mellom. Men det stopper vel opp igjen. Tør ikke å håpe på noe nå når det stoppa opp i går når jeg var så sikker.
Miss Elizabeth Bennet Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har et tips som virket for meg med tredjemann, da fødselen stoppet opp på sykehuset og jeg ble truet med å bli sendt hjem på morgenen. Jeg gikk rundt hele natten, satte meg ikke ned, ihvertfall ikke slik at jeg lå bakover. Og hvert femte minutt hoppet jeg litt opp og ned på gulvet, slik at jeg kjente det trykke litt i livmormunnen for hvert hopp. Etter en stund begynte det å komme en svak ri som kjentes som en kynner etter hver gang jeg gjorde dette. Da fikk jeg blod på tann, og fortsatte hvert femte minutt. Og det gjorde faktisk susen! Da jordmor kom for å "kaste oss ut" om morgenen, var fødselen skikkelig igang, med masse sterke rier, og hun ble helt perpleks. Hehe! Kanskje det virker for deg også?
MAHG Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2007 Takk for tipset. Har nettopp vært ute å gått en tur nå. Det vil liksom ikke begynne på igjen. Tenkte kanskje at sex kunne hjelpe nå, eller kan vi ikke ha sex?
Miss Elizabeth Bennet Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 De anbefaler jo sex for å sette ting i gang når det er modent, så jeg kan ikke skjønne hvorfor ikke. Sett igang og kos dere, vil jeg si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå