Gå til innhold

Så var det tid for nattas opptelling...hvem er her?

Anbefalte innlegg

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er trøtt som bare det, men vegrer meg for å sove...ikke hatt bra drømmer i det siste!:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda ikke noe godt aa ha daarlige droemmer.

Jeg er naa her en liten stund til. Ungene sover, og gubben er paa veg hjem...

Skrevet

Skal pumpe meg jeg så snulla har mat til imorgen..

Gjorde et forsøk på å puppe igjen, men er ikke såå lett og amme en baby som halvsover og er helt utslitt og sover dypt etter 2 minutter.

Ikke det at hun spiser så grådig mye av det jeg pumper heller..

Snart har jeg hele digre dypfryseren full av morsmelk, hihi..

Tror jeg har litt for mye melk.. Kan pumpe meg en gang, så har jeg nok til snulla for et helt døgn eller to.

Men.. nå er hun snart 2 uker og bør visst begynne å bli litt mer våken.

Skrevet

De er gjerne veldig troette i begynnelsen, saa naa skal du se hun klarer aa holde seg vaaken i noen minutter til=)

Kjempebra at du har saa mye melk da=)

Skrevet

Hun er 13 dager nå da.. Men hun har vært veldig slapp pga. gulsotten.

Våken til sammen 20 minutter i døgnet i starten, men nå er vi oppe i rundt en time tilsammen ila. døgnet, hehe..

Mater henne med sprøyte mens hun sover for å få i henne nok..

Skrevet

Been there, done that Isaac og Leah's mamma. Du kan proeve et tips som hjalp kjempemasse paa begge mine=) De var skikkelig troette i begynnelsen og ville heller sove enn spise. Ta en vaat vaskeklut og "vaske" haaret og litt paa armer etc. Det hjelper som regel til at de spiser litt ekstra.

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Jeg er her og jeg er rasende.

Skrevet

Er her jeg.

Jeg har heller ikke hatt bra drømmer i det siste.Har drømt at minsten har blitt drept på voldsomt vis (falt ned fra store høyder).

Grusomt å drømme sånt.. =(

Nesten så man gruer for å legge seg.

Skrevet

Vil du dele?? Kanskje vi kan hjelpe?

Skrevet

Uff for en grusom drøm :(

Ja altså jeg ble operert med keisersnitt for 15 dager siden og er blitt ganske skada av spinalbedøvelsen, og har derfor slitt med hodepine og nervevondt siden, dvs lite søvn. Har ikke sovet siden 04 i går da jeg matet jenten og i dag hadde jeg sårt behov for søvn, mannen min sov fra 00 og da klokken ble tre sa jeg "jeg holder på å sovne, kan du vær så snill mate hun" men da ble han helt koko og begynte å lage ne heavy diskusjon på det..

nå har jeg så og si ikke sovet noe særlig de 15dagene hun har levd og når jeg pent ber han om å få litt søvn for en gangs sykld (besvimte nesten av mangel på søvn) så lbir han sint.. han tok henne jo til slutt og sovnet selv men nå er jo jeg våken da.. han måtte bare lage en krangel liksom

Skrevet

jeg hater sånne drømmer. jeg drømte her om dagen at jeg måtte la meg bli banket opp for å få jentungen tilbake:(

Skrevet

Kan sitte i den samme kroken som deg,jeg. Har ikke sovet ei hel natt på over 19 mnd, og gubben legger seg fint ned for å sove selv om jeg nettopp har kommet hjem fra nattskift. Hendte i morgest,og det skjer vel oftere enn det ikke gjør det.

Nå skal det vel sies at han ikke er frisk. Men likevel...man blir jo oppgitt over å ikke få nok søvn.

Jeg har resignert...

Lever av veldig lite søvn nå. Minsten la seg for ikke lenge siden, og han sovnet tvert. Nå håper jeg han sover ei stund, for jeg tenkte ta en sovetablett og legge meg på stua. Har fri i natt, og har underskudd av søvn deluxe...

Men det er jo sånn med oss mødre ofte, at vi står sist i køen når det gjelder å være uthvilt...

Skjønner deg så altfor godt. Det kommer en dag etter denne, så du får bare se framover.

=)

Skrevet

Jaja.. Sov jo ikke fra før av.. Har søvnproblemer så godt har jeg ikke sovet på et par år selv.. og i svangersskapet lå jeg våken hele nattten.. Så jeg er jo vant med det.. blir bare helt sjokkert når jeg ba om et par timers søvn..

Men men, vi er jo sammen med de av en grunn..

Får trøste meg med at det er kun på søvnen han er sinnssyk og ikke på alle andre måter ;o)

Hva feiler mannen din?

Skrevet

Han har nerve i klem i nakken.Så det er jo ikke helt greit. Han har operert før, og har et par metallplater inni nakken.

Medisinene gjør han kjempetrøtt. Han har startet noe nytt mot nervesmerter, og det gjør at han sover og sover...

:-/

Noen ganger skulle jeg ønske det var meg.....

Skrevet

Huff det høres ikke helt godt ut :( Hvorfor har han fått en nerve i klem

mannen min har bare godt sovehjerte han..

velvel northern, vi kan sove når vi blir gamle? ;)

Skrevet

Han fikk et kjøleskap over seg i ei trapp engang,,,uheldige mannen.

Skrevet

uffe:(( høres jævlig vondt ut.. vil han bli bra?

Skrevet

Om han finner en neurokirurg som er villig til å operere han igjen, tror vi han blir bedre..men så langt er de ikke villige til å gjøre noe annet enn å gi smertestillende.

Nå skal jeg finne sofan min ;o)

Natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...