Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hei! La for noen dager siden merke til at jeg har masse hvite prikker nederst å leggen og litt på overarmene. Kan dette ha noe å gjøre med at jeg har vann i kroppen ? Noen som vet ?
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Hei! :-) Er egentlig på prøvesiden jeg da, men er innom og titter en gang i blant! :-) Jeg hadde disse hvite prikkene du nevner i mitt siste svangerskap. Pratet med jordmora mi om det, og hun sa at det var mange gravide som fikk det, men hun var egentlig litt usikker på hva det kom av. Men husker at jeg også spurte om det var på på grunn av vann i kroppen, og hun sa at det nok kunne være det, for dette var noe hun så hos mange gravide! Lykke til i resten av svangerskapet! :-) KLem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå