Junijenta - gifteklar:) Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Har fra ca kl 13 idag godt med vondter som jeg tror kan være svake rier. Det har utover kvelden blitt verre og kommer ca hvert 10 min. Det er vondt men ikke uholdbart, men nok til at jeg ikke får sove. Kan det være noe på gang? Bør jeg ringe føden for sjekk eller vente og se det an? Vannet har ikke gått. Har termin på søndag. Takker for svar hvis noen er våkne:)
faritopia Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hei er våken jeg! hadde jeg vært deg ville jeg ringt føden , kan jo ikke skade, sikkert ikke noe men for og være på den sikre siden ring føden du. lykke til. klem
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Vil jo at det skal være fødsel på gang her... Men går vel over til i morgen..
faritopia Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Forstår du venter spent og vil bli ferdig med det :-) endelig kommer den beste delen, den vakre lille babyen:-) vet du om det blir gutt eller jente eller?
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 da min fødsel startet gikk jeg i mange timer uten å vite at den var i gang. trodde bare det var litt vonde kynnere. men etterhvert som disse "kynnerne" ble mer å mer tette så dro jeg på føden. å da hadde jeg 5 cm åpning å 5 min imellom hver rie. Di var ikke så vonde som jeg trodde de skulle være. kan være fødsel på gang hos deg ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå