Monajenten Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Han er snart fem måneder og har i det siste begynt å øve seg på å rulle fra rygg til mage. Men det er en fryktelig ulempe i sengen:-s Han kommer seg ikke rundt, men han ligger jo plutselig med hodet oppi ene kanten, eller som nå nettopp, på tvers av sengen:-s Hvordan skal jeg klare å få han til å la være???? :-s Føler liksom det ikke hjelper å komme med noen alvorsord til ham...
ApriIbaby Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Vi begynte med babysaft da LIlle var på den alderen. Han snudde seg selv til magen, men klarte ikke tilbake igjen....og gråt....og gråt og gråt.....Det ble løsningen for oss i hvertfall
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 la han holde på Natalie er sånn enda hun, ligger i helt sinnsyke stillinger..
Monajenten Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 Kunne gjerne gjort det men han våkner av seg selv og hyyler:-( Sover vanligvis hele natten men nå hylte han som en villmann og roet seg ikke.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Mintsegutten vår på 4 mnd holder også på sånn. Snudde seg fra rygg til mage for første gang i går, men dn ene armen ble liggende ned langs siden så hanble rimelig hissig ja hehe........... I går kveld lå han hel sånn forvridd med hodet trøkt oppi kanten,men neste gang jeg så til han hadde han lagt seg tilbake på ryggen......... Lar han bare ligge sånn, men hvis vi får samme problem som deg så er kanskje sånn babysafe tingen
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Vi brukte babysafe til gutten vår,fra ca 4 mnd.,men vi måtte ta han ut av den fordi han ble så sint når han ikke klarte å snu seg til siden i søvne når han ble større.Prøvde og prøvde,våknet tilslutt og da var det i gang.Ville sett det ann litt,det kan være nyhetens interesse da siden de nettopp har lært det.Hær er det vill turning nå hver kveld.Tror det hadde vært anderledes om han ikke hadde ligget i pose tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå