Trulte76 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg kjøpte meg ei fin hvit buske til 749kr..(dongristoff) Hadde på meg 2 timer..så skulle jeg vaske av rista på gassgrillen..lure meg med hvitbuske...jada kjempelur.. Så greide jeg å skvette litt sånn skitent vann fra rista (visst dere skjønte hva jeg mente) på buksa mi..ble bare noen dråper, men det vises..jeg hadde den av meg og slengte den på 60grader og hadde i vanich..men buksa ble ikke helt ren Så nå sitter jeg her å er kjempe irritert!! Er ikke så ofte jeg kjøper meg nye klær..for jeg prioriterer ungene først.. Så noen med gode råd her?
Monajenten Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Dongeri er jo bomull så kanskje du kan klore den?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Biotex? Biotex whitening? Vanish? Klor? Zalo? sånn såpe fra helsekosten som jeg aldri husker hva heter men som visstnok fjerner det meste?
Northernlights Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Legg den i kaldt vann blandet med Blenda over natta. Det skal gjøre susen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå