Gå til innhold

Har hele juni klubben født eller virker det bare sånn??


Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥

Anbefalte innlegg

Syns det har vært utroooolig mange fødsler de siste dagene...

Jeg vil og.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest julimamma

Jeg har ennå ikke født -15 dager til termin. Etter helga blir d sex for alle penga;) Blir jo misunneli på alle de som har født, men d blir nok vår tur snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke født enda. Hadde termin på tirsdag, men ingen baby på meg enda;-( Håper det skjer noe snart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... det ser slik ut at mange har født fra juniklubben...

Min termin om en uke, håper at det skjer noe snart.....

begynner å bli veldig utålmodig... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke termin før 28 juni, så siden jeg er førstegansgfødende rekner jeg nesten med at jeg sklir inn i juli månede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

o nei-for all del!

Hadde termin på søndag og er lei av å gå gravid i varmen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har heller ikke født.. Hadde termin 2 juni, så er rimelig lei nå! flere som går over tiden her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida , jeg har heller ik født ennå heller . Har termin 13 juni ,håper d skjer noe snart..men er forberdet på at d fortsatt kan ta litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her, har fortsatt 10 dager igjen. Jeg vil så¨gjerne ha henne ut nå. Er så LEI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen baby her eller...

Har termin 19.juni, så må nok smøre meg med litt tålmodighet fortsatt siden jeg er førstegangs ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 1 juni 7 dager over, ingen tegn på fødsel her heller. Tungt i varmen. Prøvd å holde humøret oppe, men er så utrolig sliten og i skikkelig grinehumør idag... Håper det bedrer seg i morgen, uansett er det bare 1 uke igjen før jeg blir i gangsatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting her eller, bare falske alarmer.Litt vannavgang og veer som kommer og går.

Venter på KS mandag 18.juni.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei da...

vi er fortsatt noen slitere igjen her :-)

 

har termin 16. juni, dvs om ei uke, men håper jo at det skjer noe snart.

er så varm i toppen! :-)

 

ønsker lykke til damer! snart er vi der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg. Men nå går det mot slutten. Sitter bare hjemme å venter på at riene skal bli hardere nå:) Vannet gikk idag,så her er vi igang:):):)

Håper alle slipper p vente så veldig lenge nå i denne varmen her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her holder vi ut i varmen! Termin 18.juni, og ingen tegn til at noen vil komme ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11dager igjen her.. nå er jeg LEI..... det er varmt å gå gravid nå altså. veldig glad jeg ikke skal gå gravid så veldig mye lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo berre ei veke inn i juni, så det skal vel noko til at "heile" juniklubben har født - fleire av dei som har poppa i det siste var jo eigentleg mai-klubb-medlemmer...

 

Prøvar å vere tolmodig eg, termin på onsdag, så kan jo gå i to og ei halv veke til om eg er uheldig. Men satsar på at chiquitin vil ut snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke født enda men gjør det i løpet av helgen. Blir i gangsatt p g a lite fostervann og vekstavvik..

 

Har egentlig to uker igjen til UL-termin men innrømmer at det skal bli deilig å bli kvitt badeballen på magen i denne varmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da. Sitter - går her og venter. Ble strippa på torsdag og har siden hatt jevnlige tak hver kveld, men de har gått over på natta. På dagen har jeg tak med jevne mellomrom men ikke så rytmisk som det blir på kvelden.

Er fryktelig lei nå.

Har termin om 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ennå 17 dager igjen til termin, og jeg kan ikke akkurat si at jeg føler noen tegn på fødsel. Kommer sikkert til å gå laaaangt over tida... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke født, men merker at spenningen begynner å ta seg opp. Jeg har termin 22. juni. Min 2. fødsel. Spennende dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til baby her i gården.. og 7 dager siden termin.... venter og venter og venter... MIN TUR NÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...