Gå til innhold

Har hele juni klubben født eller virker det bare sånn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hadde termin 1 juni 7 dager over, ingen tegn på fødsel her heller. Tungt i varmen. Prøvd å holde humøret oppe, men er så utrolig sliten og i skikkelig grinehumør idag... Håper det bedrer seg i morgen, uansett er det bare 1 uke igjen før jeg blir i gangsatt!

Annonse

Vi er jo berre ei veke inn i juni, så det skal vel noko til at "heile" juniklubben har født - fleire av dei som har poppa i det siste var jo eigentleg mai-klubb-medlemmer...

Prøvar å vere tolmodig eg, termin på onsdag, så kan jo gå i to og ei halv veke til om eg er uheldig. Men satsar på at chiquitin vil ut snart ;)

Jeg har ikke født enda men gjør det i løpet av helgen. Blir i gangsatt p g a lite fostervann og vekstavvik..

Har egentlig to uker igjen til UL-termin men innrømmer at det skal bli deilig å bli kvitt badeballen på magen i denne varmen :)

Nei da. Sitter - går her og venter. Ble strippa på torsdag og har siden hatt jevnlige tak hver kveld, men de har gått over på natta. På dagen har jeg tak med jevne mellomrom men ikke så rytmisk som det blir på kvelden.

Er fryktelig lei nå.

Har termin om 2 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...